Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8692
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΗλιάδου, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2018-04-19T09:32:38Z-
dc.date.available2018-04-19T09:32:38Z-
dc.date.issued2018-04-19-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8692-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔισκογραφία Μανώλη Χιώτηel
dc.titleΤεκμηρίωση της Δισκογραφίας του Μανώλη Χιώτη - Εμπορικές ηχογραφήσεις στην Αθήνα.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΧιώτης, Μανώλης (1921-1970)-Δισκογραφίαel
heal.identifier.secondaryΠτυχιακή Εργασία-
heal.dateAvailable2024-01-05T22:39:55Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2018-03-20-
heal.bibliographicCitationΗλιάδου, Β., 2018. Τεκμηρίωση της δισκογραφίας του Μανώλη Χιώτη. Πτυχιακή εργασία. Άρτα: Τ.Ε.Ι Ηπείρου. Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών. Τμήμα Λαϊκής και Παραδοσιακής Μουσικής.el
heal.abstractΣτην παρούσα έρευνα, που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας με θέμα: «Τεκμηρίωση της δισκογραφίας του Μανώλη Χιώτη – Εμπορικές ηχογραφήσεις στην Αθήνα», επιχειρείται αρχικά η συλλογή και η κατηγοριοποίηση του δισκογραφικού υλικού του καλλιτέχνη σε όλη την πορεία του από τις εμπορικές του ηχογραφήσεις σε στούντιο στην Ελλάδα. Με τη βοήθεια των διαφόρων στοιχείων που αντλήθηκαν από τις πηγές και τα οποία είναι καταγεγραμμένα στην Ηλεκτρονική Βάση Δεδομένων που συμπεριλαμβάνεται στην εργασία, εξετάζεται η δισκογραφική πορεία του Χιώτη από την αρχή έως το τέλος της δισκογραφίας του σε όλες τις δισκογραφικές εταιρείες με τις οποίες συνεργάστηκε στην Ελλάδα. Ακόμη, εξετάζονται ορισμένα από τα κοινωνικοπολιτικά γεγονότα της εποχής στην οποία έζησε, τα πρώτα καλλιτεχνικά του βήματα, οι επιρροές του, η επίδραση των ταξιδιών του στο εξωτερικό, καθώς και η εξέλιξη της τεχνολογίας της ηχογράφησης, δεδομένα που θεωρήθηκαν σημαντικά στοιχεία για την εξέλιξη της δισκογραφίας του. Επίσης, γίνονται παρατηρήσεις σχετικά με τις αισθητικές επιλογές του καλλιτέχνη σε επίπεδο αρμονίας, ρυθμολογίας, οργανολογίας, μορφολογίας στις ορχήστρες που χρησιμοποίησε, καθώς και σχετικά με τα νέα στοιχεία που εισήγαγε στο έργο του, όπως η προσθήκη τέταρτης χορδής, η ηλεκτρική ενίσχυση, η επιλογή ερμηνευτών του ελαφρού είδους στο λαϊκό ρεπερτόριο και η χρήση των νέων τεχνολογικών μέσων. Παράλληλα, παρουσιάζονται παραρτήματα με παραδείγματα εξεταζόμενου υλικού που αφορούν στις καινοτομίες, στη μουσική αντίληψη και στις αισθητικές και τεχνικές επιλογές του καλλιτέχνη. Στο τελευταίο κομμάτι της έρευνας παρατίθενται τα συμπεράσματα και τα νέα στοιχεία που προκύπτουν σχετικά με τη δισκογραφική πορεία του Μανώλη Χιώτη, καθώς και η αξιολόγηση του έργου και των καινοτομιών που εισήγαγε στο χώρο της ελληνικής λαϊκής μουσικής. Λέξεις-κλειδιά: Τεκμηρίωση της δισκογραφίας του Μανώλη Χιώτη, εμπορικές ηχογραφήσεις στην Ελλάδα, καινοτομίες, επιρροές, εξέλιξη της τεχνολογίας στην ηχογράφηση.el
heal.advisorNameΟρδουλίδης, Νικόλαοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages59-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons