Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/842
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒουλγαράκη, Ευθυμίαel
dc.date.accessioned2014-07-23T07:17:52Z-
dc.date.available2014-07-23T07:17:52Z-
dc.date.issued2014-07-23-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/842-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜουσικά σχολείαel
dc.subjectΔευτεροβάθμια εκπαίδευσηel
dc.titleΙστορική ανασκόπηση των μουσικών σχολείων στην Ελλάδα: Θεσμικό πλαίσιο και πραγματικότηταel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΣχολική μουσική -- Μελέτη και διδασκαλίαel
heal.classificationΜουσική στην εκπαίδευση -- Ελλάδαel
heal.dateAvailable2024-01-05T21:15:38Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2008-04-
heal.bibliographicCitationΒουλγαράκη, Ε., 2008, Ιστορική ανασκόπηση των μουσικών σχολείων στην Ελλάδα: Θεσμικό πλαίσιο και πραγματικότητα, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής, Τ.Ε.Ι. Ηπείρου-
heal.abstractΗ εργασία αποτελείται από πέντε κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μία ιστορική ανασκόπηση της διδασκαλίας της μουσικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Στο δεύτερο πραγματοποιείται η καταγραφή και ανάλυση του θεσμικού πλαισίου των Μουσικών Σχολείων. Το τρίτο κεφάλαιο εστιάζει στην καταγραφή και ανάλυση των ωρολογίων – αναλυτικών προγραμμάτων των Μουσικών Σχολείων. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στη σημερινή λειτουργία των Μουσικών Σχολείων και στο πέμπτο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την μελέτη του θεσμού.el
heal.advisorNameΣταύρου, Ιωάννηςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages80-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons