Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/837
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧαριζανόπουλος, Χαριζάνηςel
dc.date.accessioned2014-07-23T06:00:19Z-
dc.date.available2014-07-23T06:00:19Z-
dc.date.issued2014-07-23-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/837-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΚρουστά όργαναel
dc.subjectΡεπερτόριοel
dc.subjectΤεχνικές παιξίματοςel
dc.subjectΠαραδοσιακά κρουστάel
dc.subjectΜουσικά σχολείαel
dc.subjectΠαραδοσιακή μουσικήel
dc.subjectΠαραδοσιακά μουσικά όργαναel
dc.titleΜέθοδοι διδασκαλίας των παραδοσιακών κρουστών στα μουσικά σχολεία της Ελλάδαςel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΚρουστά όργανα -- Μελέτη και διδασκαλίαel
heal.classificationΣχολική μουσική -- Μελέτη και διδασκαλίαel
heal.classificationΜουσική -- Μελέτη και διδασκαλία -- Ελλάδαel
heal.dateAvailable2024-01-05T21:12:59Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2007-06-28-
heal.abstractΣτόχοι της έρευνας είναι: α) Να ερευνηθούν οι μέθοδοι διδασκαλίας που χρησιμοποιούνται για την εκμάθηση του τουμπελεκιού στα Μουσικά Σχολεία. Ποιες οι διαφορές από μέθοδο σε μέθοδο, ποιος ο αριθμός των μεθόδων, ώστε στο τέλος να βγει ένα συνολικό αποτέλεσμα που θα δείχνει την γενικότερη κατάσταση που υπάρχει σχετικά με την διδασκαλία του τουμπελεκιού στην Ελλάδα. β) Να ερευνηθεί το επίπεδο της διδασκαλίας του τουμπελεκιού στην Ελλάδα, σε σχέση με τις μεθόδους διδασκαλίας που χρησιμοποιούν οι καθηγητές, αλλά και το γενικότερο επίπεδο σπουδών στα Μουσικά σχολεία σε θέμα οργάνωσης του μαθήματος. γ) Να ερευνηθεί ο εξοπλισμός και οι συνθήκες διδασκαλίας του μαθήματος του τουμπελεκιού. Δηλαδή αν τα μουσικά σχολεία παρέχουν τα μουσικά όργανα στους μαθητές και τους καθηγητές ή πρέπει να τα παρέχει ο ίδιος ο καθηγητής στους μαθητές. Αν τελικά αναγκάζονται να τα αγοράζουν ή να τα δανείζονται οι ίδιοι και αν οι αίθουσες είναι κατάλληλα διαμορφωμένες για την διδασκαλία των μαθημάτων, για παράδειγμα αν έχουν μονωτικό υλικό, τις κατάλληλες διαστάσεις, τον απαραίτητο φυσικό φωτισμό κ.λ.π. δ) Να ερευνηθεί το κατά πόσο (σε ποιον βαθμό) επηρεάζει η περιοχή που υπάρχει το κάθε Μουσικό Σχολείο το ρεπερτόριο των ρυθμών που διδάσκονται.Δηλαδή, αν δίνεται έμφαση στην τοπικότητα. ε) Επάνδρωση του εκπαιδευτικού δυναμικού. Διερευνήθηκε ο χώρος προέλευσης και απόκτησης των γνώσεων και εμπειριών των καθηγητών. στ) Να προσθέσουμε ότι ένας από τους στόχους της έρευνας ήταν να βάλει σε σκέψη και να προβληματίσει όλους εκείνους τους παράγοντες που συμβάλουν ώστε η διδασκαλία των “παραδοσιακών” κρουστών να εξελίσσεται προς το καλύτερο. Στο πρώτο κεφάλαιο της έρευνας μας διαπραγματευόμαστε τις ερωτήσεις του ερωτηματολογίου το οποίο μοιράσαμε στους καθηγητές, αναφέρουμε τους λόγους για τους οποίους τις επιλέξαμε και τα ζητούμενα που ψάχναμε από αυτές. Επίσης αναφέρουμε και τα αποτελέσματα των ερωτήσεων. Στο δεύτερο κεφάλαιο της έρευνας μας διαπραγματευόμαστε τις προφορικές ερωτήσεις τις οποίες θέσαμε στους καθηγητές, τους λόγους για τους οποίους τις επιλέξαμε και τα ζητούμενα που ψάχναμε από αυτές. Ακόμη, αναφέρουμε και τα αποτελέσματα των ερωτήσεων Στο τρίτο κεφάλαιο της έρευνας μας αναφέρουμε τις μεθόδους διδασκαλίας “παραδοσιακών” κρουστών που συναντήσαμε στην έρευνα μας. Τέλος στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο αναφέρουμε τα συμπεράσματα της έρευνας μας.el
heal.advisorNameΚοκκώνης, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages72-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons