Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/808
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜατσίγκου, Μαρίναel
dc.date.accessioned2014-07-22T07:19:37Z-
dc.date.available2014-07-22T07:19:37Z-
dc.date.issued2014-07-22-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/808-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜουσική στην εκπαίδευσηel
dc.subjectΔημοτικό σχολείοel
dc.subjectΚαλλιτεχνική ανάπτυξηel
dc.subjectΜουσική ανάπτυξηel
dc.subjectΜουσικοκινητική αγωγήel
dc.subjectΜουσικότητα των παιδιώνel
dc.titleΗ μουσική εκπαίδευση στο Δημοτικό σχολείοel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΜουσική -- Μελέτη και διδασκαλίαel
heal.classificationΜουσική στην εκπαίδευσηel
heal.classificationOrff , Carl (1895-1982)el
heal.dateAvailable2024-01-05T21:14:48Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2011-05-
heal.abstractΣκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών μουσικών σχετικά με τη θέση και τον ρόλο της μουσικής , καθώς και ποια είναι η συμβολή του συστήματος Orff στην διαδικασία της διδασκαλίας του μαθήματος της μουσικής στις δύο πρώτες τάξεις του δημοτικού σχολείου. Έτσι, αρχικά διερευνάται η συμβολή της αισθητικής αγωγής στην ανάπτυξη της προσωπικότητας του παιδιού της πρώτης σχολικής ηλικίας, έπειτα παρουσιάζονται και αναλύονται τα βασικά στοιχεία του Μουσικοκινητικού Συστήματος Orff, στη συνέχεια γίνεται λόγος για τους στόχους του συστήματος Orff που εντοπίζονται ή όχι, στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών που αφορά τις δύο πρώτες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου και κλείνει με μία έρευνα που πραγματοποιήθηκε τον Μάιο του 2010 σε 43 τμήματα Δημοτικών σχολείων της Θεσσαλονίκης, της Αθήνας, της Λάρισας, του Βόλου, του Κιλκίς και της Ιστιαίας. Είχε ως αντικείμενο τη διερεύνηση κοινών ή μη στοιχείων του συστήματος Orff στην διδασκαλία του μαθήματος της μουσικής στις δύο πρώτες τάξεις του δημοτικού σχολείου, σήμερα. Ακολουθούν τα συμπεράσματα που εξάγονται από αυτή.el
heal.advisorNameΣταύρου, Ιωάννηςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages75-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons