Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/808
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ματσίγκου, Μαρίνα | el |
dc.date.accessioned | 2014-07-22T07:19:37Z | - |
dc.date.available | 2014-07-22T07:19:37Z | - |
dc.date.issued | 2014-07-22 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/808 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Μουσική στην εκπαίδευση | el |
dc.subject | Δημοτικό σχολείο | el |
dc.subject | Καλλιτεχνική ανάπτυξη | el |
dc.subject | Μουσική ανάπτυξη | el |
dc.subject | Μουσικοκινητική αγωγή | el |
dc.subject | Μουσικότητα των παιδιών | el |
dc.title | Η μουσική εκπαίδευση στο Δημοτικό σχολείο | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.classification | Μουσική -- Μελέτη και διδασκαλία | el |
heal.classification | Μουσική στην εκπαίδευση | el |
heal.classification | Orff , Carl (1895-1982) | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-05T21:14:48Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2011-05 | - |
heal.abstract | Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών μουσικών σχετικά με τη θέση και τον ρόλο της μουσικής , καθώς και ποια είναι η συμβολή του συστήματος Orff στην διαδικασία της διδασκαλίας του μαθήματος της μουσικής στις δύο πρώτες τάξεις του δημοτικού σχολείου. Έτσι, αρχικά διερευνάται η συμβολή της αισθητικής αγωγής στην ανάπτυξη της προσωπικότητας του παιδιού της πρώτης σχολικής ηλικίας, έπειτα παρουσιάζονται και αναλύονται τα βασικά στοιχεία του Μουσικοκινητικού Συστήματος Orff, στη συνέχεια γίνεται λόγος για τους στόχους του συστήματος Orff που εντοπίζονται ή όχι, στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών που αφορά τις δύο πρώτες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου και κλείνει με μία έρευνα που πραγματοποιήθηκε τον Μάιο του 2010 σε 43 τμήματα Δημοτικών σχολείων της Θεσσαλονίκης, της Αθήνας, της Λάρισας, του Βόλου, του Κιλκίς και της Ιστιαίας. Είχε ως αντικείμενο τη διερεύνηση κοινών ή μη στοιχείων του συστήματος Orff στην διδασκαλία του μαθήματος της μουσικής στις δύο πρώτες τάξεις του δημοτικού σχολείου, σήμερα. Ακολουθούν τα συμπεράσματα που εξάγονται από αυτή. | el |
heal.advisorName | Σταύρου, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 75 | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License