Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6323
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑθανασιάδου, Δέσποιναel
dc.date.accessioned2016-12-14T09:39:07Z-
dc.date.available2016-12-14T09:39:07Z-
dc.date.issued2016-12-14-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6323-
dc.rightsDefault License-
dc.titleΗ μουσική στη διαφήμιση ή όταν η μουσική προωθεί προϊόντα: η περίπτωση των διαφημίσεων τροφίμων.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής - Α/Α 0375el
heal.classificationΔιαφήμιση και Μουσικήel
heal.classificationΜουσική και Διαφήμισηel
heal.identifier.secondaryΠτυχιακή εργασία-
heal.dateAvailable2024-01-05T22:17:05Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2016-
heal.bibliographicCitationΑθανασιάδου, Δ., 2016. Η μουσική στη διαφήμιση ή όταν η μουσική προωθεί προϊόντα: η περίπτωση των διαφημίσεων τροφίμων. Πτυχιακή εργασία. Άρτα. Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών. Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής.el
heal.advisorNameΠαπαδάκη, Ειρήνηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages69-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.