Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6322
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤσατσάκης, Εμμανουήλel
dc.date.accessioned2016-12-14T09:29:37Z-
dc.date.available2016-12-14T09:29:37Z-
dc.date.issued2016-12-14-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6322-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΠειραιώτικο ρεμπέτικοel
dc.subjectΜεσοπόλεμοςel
dc.titleΤο Πειραιώτικο ρεμπέτικο στο μεσοπόλεμο.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής - Α/Α 0374el
heal.classificationΡεμπέτικα τραγούδια - Ελλάδα - Πειραιάς - 20ός αιώναςel
heal.classificationΠειραιάς (Ελλάδα) - Ρεμπέτικο - 20ός αιώναςel
heal.identifier.secondaryΠτυχιακή εργασία-
heal.dateAvailable2024-01-05T22:18:44Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2016-
heal.bibliographicCitationΤσατσάκης, Ε., 2016. Το Πειραιώτικο ρεμπέτικο στο μεσοπόλεμο. Πτυχιακή εργασία. Άρτα. Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών. Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής.el
heal.abstractΤα πειραιώτικα ρεμπέτικα, θεωρούνται από πολλούς ερευνητές και ως κλασσικά ρεμπέτικα τραγούδια αφού θεωρούνταν ως το ανώτατο σημείο της ρεμπέτικης δημιουργίας. Είχαν σημαντικές αλλαγές από τα σμυρναίικα ρεμπέτικα τραγούδια της δεύτερης περιόδου, αλλά και από αυτά που είχαν αστική λαϊκή πλευρά. Η εργασία αυτή έχει ως αντικείμενό της το πειραιώτικο ρεμπέτικο. Πιο συγκεκριμένα σκοπός της είναι η μελέτη του ρεμπέτικου στον Πειραιά του μεσοπολέμου. Από το σκοπό προκύπτουν οι στόχοι της εργασίας, οι οποίοι είναι η μελέτη της ρεμπέτικής μουσικής, του μάγκα, του υπόκοσμου και των τεκέδων στον Πειραιά αλλά και η διερεύνηση του τρόπου που παρουσιάζεται το έγκλημα μέσα στο πειραιώτικο ρεμπέτικο και συγκεκριμένα στα τραγούδια του Βαμβακάρη και του Μπάτη. Η προσέγγιση του θέματος είναι περιγραφική. Αρχικά χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της βιβλιογραφικής επισκόπησης, ορίστηκαν και ερμηνεύτηκαν όλες οι παράμετροι που αφορούν στο ρεμπέτικο τραγούδι στον προπολεμικό Πειραιά. Έπειτα επιλέχθηκε η ανάλυση περιεχομένου των τραγουδιών του Βαμβακάρη και του Μπάτη. Από την εργασία προέκυψε ότι η χασισοποσία και ο κόσμος του μάγκα και του περιθωριακού κυριαρχούσαν στα πειραιώτικα ρεμπέτικα.el
heal.advisorNameΣκουλίδας, Ηλίαςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages59-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.