Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/532
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤζανάκη, Ερασμίαel
dc.date.accessioned2014-07-04T08:27:48Z-
dc.date.available2014-07-04T08:27:48Z-
dc.date.issued2014-07-04-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/532-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜουσικά σχολείαel
dc.subjectΜουσικά σύνολαel
dc.subjectΝομοθετικό πλαίσιοel
dc.titleΤα μουσικά σύνολα στα μουσικά σχολείαel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΣχολική μουσική -- Μελέτη και διδασκαλίαel
heal.classificationΜουσική στην εκπαίδευση -- Ελλάδαel
heal.dateAvailable2024-01-05T21:07:16Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2011-
heal.abstractΣτο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας παρουσιάζεται η περιγραφή της μεθοδολογίας που ακολουθήθηκε κατά τη διάρκεια της έρευνας, καθώς και τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε. Παρουσιάζουμε επίσης αναλυτικά με χρονολογική σειρά τα σχολεία τα οποία συμπεριλάβαμε στην σφιγμομέτρηση. Το κεφάλαιο ολοκληρώνεται με την παρουσίαση των μέσων συλλογής των δεδομένων (συνεντεύξεις- ερωτηματολόγια). Αναλύουμε δηλαδή: α) τις θεματικές στις οποίες έγινε αναφορά στις συνεντεύξεις των καθηγητών, καθώς και το σκοπό που επιτελούν αυτές, β) τις ερωτήσεις των ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν στους μαθητές. Στο επόμενο κεφάλαιο γίνεται παρουσίαση των αποτελεσμάτων από τις απαντήσεις των μαθητών στα ερωτηματολόγια. Κάθε σχολείο αναλύεται ξεχωριστά με τη χρήση διαγραμμάτων και πινάκων για την καλύτερη απεικόνιση αυτών8. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται παρουσίαση του τρόπου λειτουργίας του μαθήματος των μουσικών συνόλων με γνώμονα τρεις παράγοντες: συνεντεύξεις καθηγητών, ερωτηματολόγια μαθητών και τη γνώμη που σχημάτισα κατά τη διάρκεια της επιτόπιας έρευνας στο κάθε σχολείο. Στη συνέχεια ακολουθεί η σύνοψη των κυριότερων σημείων, καθώς και τα συμπεράσματα που εξήχθησαν ως αποτέλεσμα της συγκεκριμένης έρευνας. Τέλος στο παράρτημα της πτυχιακής είναι συγκεντρωμένα τα δυο ερωτηματολόγια κλειστού τύπου που μοιράστηκαν στους μαθητές, ένα ερωτηματολόγιο ανοιχτού τύπου για τους καθηγητές και η υπουργική απόφαση που αφορά το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα των μουσικών σχολείων.el
heal.advisorNameΣκούλιος, Μάρκοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages145-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
lpm_000168.pdfΠτυχιακή εργασία2.47 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons