Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/396
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜαμασούλας, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2014-07-01T06:19:42Z-
dc.date.available2014-07-01T06:19:42Z-
dc.date.issued2014-07-01-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/396-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜουσικό Σχολείο Αγρινίουel
dc.subjectΜουσικά σχολείαel
dc.titleΤο Μουσικό Σχολείο Αγρινίου. Παρελθόν και παρόν ενός σχολείου - προβλήματα και προοπτικές ενός θεσμούel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΣχολική μουσική -- Μελέτη και διδασκαλίαel
heal.classificationΜουσική -- Μελέτη και διδασκαλία -- Ελλάδαel
heal.classificationΜουσική στην εκπαίδευση -- Ελλάδαel
heal.dateAvailable2024-01-05T21:18:59Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2008-03-
heal.bibliographicCitationΜαμασούλας, Γ., 2008, Το Μουσικό Σχολείο Αγρινίου. Παρελθόν και παρόν ενός σχολείου - προβλήματα και προοπτικές ενός θεσμού, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής, Τ.Ε.Ι. Ηπείρου-
heal.abstractΗ εργασία χωρίζεται σε πέντε κεφάλαια. Στο πρώτο θα κάνουμε σύντομα λόγο για την σημασία και το ρόλο της μουσικής αγωγής στην εκπαίδευση. Μέσα από την αναφορά στο θέμα αυτό θα γίνει φανερή η αναγκαιότητα δημιουργίας των Μουσικών Σχολείων. Στη συνέχεια του κεφαλαίου θα αναφερθούμε σύντομα στο θεσμό των αντίστοιχων σχολείων του εξωτερικού, παραθέτοντας τους στόχους τους και κάποιες ουσιαστικές διαφορές με την αντίστοιχη εκπαίδευση στην Ελλάδα. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο θεσμός των Μουσικών Σχολείων στην Ελλάδα και γίνεται ανάλυση του θεσμικού πλαισίου στο οποίο βασίζεται. Μέσα από το θεσμικό πλαίσιο εμφανίζεται ο σκοπός ίδρυσής τους και οι βασικοί άξονες λειτουργίας, αλλά ταυτόχρονα και ορισμένες ασάφειες και παραλείψεις του υπουργείου, που οδηγούν στη δυσλειτουργία των σχολείων. Το κεφάλαιο κλείνει η κριτική πάνω στο θεσμικό πλαίσιο. Το τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζει αναλυτικά μια συνολική εικόνα του Μουσικού Σχολείου Αγρινίου. Μέσα από την ιστορική αναδρομή παρουσιάζεται η πορεία του σχολείου, τα προβλήματα που αντιμετώπισε, αλλά και τα σημαντικά βήματα που έχουν γίνει. Από την άλλη εξετάζεται αναλυτικά το παρόν του σχολείου, δεδομένα που σχετίζονται με τους μαθητές, το εκπαιδευτικό προσωπικό, τα μαθήματα. Στην προσέγγισή μας δίνεται βαρύτητα να προσεγγιστούν όλες οι άμεσα πρακτικές εκφάνσεις της λειτουργίας του σχολείου, να αναδειχτούν τόσο οι δυσκολίες όσο και τρόποι που επιχειρείται ή επιτυγχάνεται να αντιμετωπιστούν. Στο τέταρτο κεφάλαιο δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στις δραστηριότητες του σχολείου και στις ιδιαίτερες σχέσεις που αναπτύσσονται με την τοπική κοινωνία, κυρίως όπως αυτές διαφαίνονται και μέσα από τις αναφορές του τοπικού τύπου. Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο παρατίθενται τα συμπεράσματα της παρούσας εργασίας για το συγκεκριμένο σχολείο, τα οποία θα μπορούσαν να αποτελέσουν και οδηγό για κάποια ζητήματα που αφορούν το σύνολο των Μουσικών Σχολείων της χώρας.el
heal.advisorNameΡάπτης, Θεοχάρηςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages84-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
lpm_000037.pdf5.53 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons