Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13331
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤζώτζου, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2022-03-24T10:05:51Z-
dc.date.available2022-03-24T10:05:51Z-
dc.date.issued2022-03-24-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13331-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΝήπιαel
dc.subjectΝηπιαγωγεία Ευόσμουel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΜουσικοκινητική αγωγήel
dc.subjectΜουσική εκπαίδευσηel
dc.titleΜουσικοκινητικά παιχνίδια νηπίων: Αντιλήψεις νηπιαγωγών στα ιδιωτικά νηπιαγωγεία Ευόσμου το σχολικό έτος 2019-2020.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΜουσικοκινητικά παιχνίδιαel
heal.identifier.secondaryΠτυχιακή Εργασία-
heal.dateAvailable2024-01-05T23:36:18Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2022-
heal.bibliographicCitationΤζώτζου, Α., 2022. Μουσικοκινητικά παιχνίδια νηπίων: Αντιλήψεις νηπιαγωγών στα ιδιωτικά νηπιαγωγεία Ευόσμου το σχολικό έτος 2019-2020. Πτυχιακή εργασία. Άρτα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών. Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής.el
heal.abstractH εκπαίδευση στις μέρες μας έχει λάβει σημαντικές διαφοροποιήσεις από το παρελθόν. Ωστόσο πολλές φορές τον σπουδαιότερο ρόλο κατέχουν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί με τη στάση που κρατούν και το έργο που θέλουν να προσφέρουν. Η εργασία αυτή αφορά την μουσικοκινητική αγωγή στα σχολεία και πως το συγκεκριμένο πεδίο εξελίχθηκε ανά τα χρόνια. Το ιστορικό πλαίσιο ξεκινάει από το 1930 και έπειτα ,δηλαδή αναφέρεται στα νεότερα χρόνια όμως λόγω των ιστορικών συνθηκών οι αποφάσεις για την μουσική εκπαίδευση άλλαζαν συνεχώς. Έπειτα, θα επισημανθούν οι θετικές επιπτώσεις της μουσικοκινητικής με παιχνίδι στα νηπιαγωγεία σε διάφορους τομείς. Θα αναζητηθούν οι στόχοι της πρακτικής αυτής και αν πράγματι βοηθάει τα παιδιά. Στο τέλος έχουν αποτυπωθεί τα αποτελέσματα της έρευνας σχετικά με τις απόψεις των νηπιαγωγών πάνω σε αυτό το ζήτημα παρότι παρατηρήθηκαν κάποιοι περιορισμοί στην έρευνά μας.el
heal.abstractEducation today has undergone significant differences from the past. However, many times the most important role is played by the teachers themselves with the attitude they hold and the work they want to offer. This work concerns music-motor education in schools and how this field has evolved over the years. The historical context starts from 1930 onwards, ie it refers to recent years, but due to the historical circumstances, the decisions for music education were constantly changing. Then, the positive effects of music kinetics with play in kindergartens in various areas will be highlighted. The objectives of this practice will be sought and whether it really helps children. In the end, the results of the research on the views of kindergarten teachers on this issue have been recorded, although some limitations were observed in our research.el
heal.advisorNameΣκουλίδας, Ηλίαςel
heal.committeeMemberNameΒερβέρης, Αντώνηςel
heal.committeeMemberNameΤσερίκης, Παναγιώτηςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages75-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons