Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13302
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜήλιος, Νικόλαοςel
dc.date.accessioned2022-03-03T12:27:50Z-
dc.date.available2022-03-03T12:27:50Z-
dc.date.issued2022-03-03-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13302-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΕισαγωγέςel
dc.subjectΑνάλυσηel
dc.subjectΑρμονίαel
dc.subjectΥφολογική αναγνωρισιμότηταel
dc.titleΜορφολογική και αρμονική ανάλυση στις εισαγωγές του Χιώτη.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΧιώτης, Μανώλης (1921-1970)el
heal.identifier.secondaryΠτυχιακή Εργασία-
heal.dateAvailable2024-01-05T21:17:15Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2022-
heal.bibliographicCitationΜήλιος, Ν., 2022. Μορφολογική και αρμονική ανάλυση στις εισαγωγές του Χιώτη. Πτυχιακή εργασία. Άρτα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών. Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής.el
heal.abstractΤο θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελωδική και αρμονική ανάλυση των Εισαγωγών του Μανώλη Χιώτη. Κύριος στόχος είναι η ανάδειξη των καινοτομιών που εισήγαγε ο Μανώλης Χιώτης, τόσο παικτικά όσο και συνθετικά, χρησιμοποιώντας ένα πιο εκσυγχρονισμένο μοντέλο, ξεπερνώντας τις παραδοσιακές δομές. Μέσα από τις καταγραφές των Εισαγωγών, χρησιμοποιώντας ηχογραφήσεις από όλη την χρονική περίοδο (1938-1970), παρατηρούμε μια νέα αντίληψη για την διαχείριση στην ρυθμική, την μελωδική και την αρμονική ανάπτυξη, εντός του πλαισίου των λαϊκών δρόμων, συνδυάζοντας λαϊκές μουσικές παραδόσεις. Τα ερωτήματα που καλείται αυτή η έρευνα να απαντήσει είναι : 1) Χρησιμοποιεί συγκεκριμένες ρυθμικές φράσεις που επαναλαμβάνονται στις Εισαγωγές του (rhythmic patterns); 2) Έχει επιρροές το συνθετικό-παικτικό έργο του συνθέτη από κεντροευρωπαϊκές λαϊκές μουσικές (Gypsy Jazz, Jazz Swing, Mambo κλπ.); 3) Είναι αναγνωρίσιμο το παίξιμο και η σύνθεση του Χιώτη; 4) Συνδέεται η μελωδική πορεία με την αρμονία; 5) Επαναλαμβάνει συγκεκριμένες τεχνικές σαν εργαλεία για την δομή των Εισαγωγών του (π.χ. ελλιπές μέτρο, τονισμός στην άρση, αναλύσεις αρπισμάτων κλπ.); 6) Χρησιμοποιεί το στοιχείο της μίμησης;el
heal.abstractThe subject of this dissertation is the melodic and harmonic analysis of the Introductions of Manolis Chiotis. The main goal is to highlight the innovations introduced by Manolis Chiotis, both playful and synthetic, using a more modernized model, going beyond the traditional structures. Through the recordings of the Introductions, using recordings from the entire period (1938-1970), we observe a new concept for management in rhythmic, melodic and harmonious development, within the context of folk streets, combining folk musical traditions. The questions that this research is asked to answer are: 1) Does he use specific rhythmic phrases that are repeated in his Introductions (rhythmic patterns)? 2) Is the composer-play of the composer influenced by Central European folk music (Gypsy Jazz, Jazz Swing, Mambo etc.)? 3) Is the playing and composition of Chiotis recognizable? 4) Is the melodic course connected with harmony? 5) Does it repeat specific techniques as tools for the structure of its Introductions (e.g. incomplete measure, emphasis on lifting, analysis of harps etc.)? 6) Does he use the element of imitation? Key-words: Introductions, Analysis, Harmony, Morphology/Structure, Patterns, Imitation, Stylistic identification, Manolis Chiotis.el
heal.advisorNameΚοκκώνης, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΟρδουλίδης, Νικόλαοςel
heal.committeeMemberNameΚούνας, Σπήλιοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages65-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons