Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13123
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ντόκας, Νικόλαος | el |
dc.date.accessioned | 2021-11-03T11:19:51Z | - |
dc.date.available | 2021-11-03T11:19:51Z | - |
dc.date.issued | 2021-11-03 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13123 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Γιάννης Παλαιολόγου | el |
dc.subject | Μπουζούκι | el |
dc.subject | Ζεϊμπέκικο | el |
dc.title | Υφολογική ανάλυση του παλαιολόγου σε ζωντανές ηχογραφήσεις την περίοδο 1980-19993. | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.classification | Λαϊκή μουσική | el |
heal.identifier.secondary | Πτυχιακή εργασία | - |
heal.dateAvailable | 2024-01-05T23:42:03Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2021 | - |
heal.bibliographicCitation | Ντόκας, Ν., 2021. Υφολογική ανάλυση του παλαιολόγου σε ζωντανές ηχογραφήσεις την περίοδο 1980-19993. Πτυχιακή εργασία. Άρτα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών. Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής. | el |
heal.abstract | Στην παρούσα εργασία αναλύεται το εκτελεστικό στυλ του Παλαιολόγου σε ζωντανές ηχογραφήσεις, συγκεκριμένα σε ρυθμό ζεϊμπέκικο την περίοδο 1980-1993. Η υφολογική ανάλυση συνδυάζει τον ηλεκτρικό ήχο που χρησιμοποιεί στις «πίστες» των κέντρων διασκέδασης, την ελευθερία απόδοσης και επίδειξης της δεξιοτεχνίας του σολίστα και τις επιρροές του από τις επιτελεστικές δράσεις των θαμώνων της προαναφερθείσας μουσικής σκηνής. Στο τέλος συζητούνται τα παραπάνω αναφορικά με τα βιβλιογραφικά ευρήματα. | el |
heal.abstract | In this present work it is executive style of Palaiologou in live sound recording, specifically in the rhythm of zeimbekiko during the period of time 1980 to 1993 analysed. The analysis of the interpretation combines the electric sound which he uses in the ‘dance floors’ of the amusement centres, the free expression of the solist’s virtuosity and his influences from the achievement actions of the aforementioned music stage. In the end all of the above are discussed in regard to the bibliographic findings. | el |
heal.advisorName | Κοκκώνης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Ορδουλίδης, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Κούνας, Σπήλιος | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 84 | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License