Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12930
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤσιακίρη, Ανδρονίκηel
dc.date.accessioned2021-06-14T09:45:26Z-
dc.date.available2021-06-14T09:45:26Z-
dc.date.issued2021-06-14-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12930-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΕπικοινωνιακή στρατηγική και μάρκετινγκel
dc.subjectΜουσική σκηνήel
dc.subjectΠριγκηπέσσαel
dc.subjectΈρευνα κοινούel
dc.titleΗ επικοινωνιακή πολιτική των μουσικών σκηνών της Θεσσαλονίκης: Μελέτη περίπτωσης "Πριγκηπέσσα".el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΜουσική-μάρκετινγκel
heal.identifier.secondaryΠτυχιακή Εργασία-
heal.dateAvailable2024-01-05T23:41:25Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-06-
heal.bibliographicCitationΤσιακίρη, Α., 2021. Η επικοινωνιακή πολιτική των μουσικών σκηνών της Θεσσαλονίκης: Μελέτη περίπτωσης "Πριγκηπέσσα". Πτυχιακή εργασία. Άρτα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών. Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής.el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται την ανάγκη στρατηγικής επικοινωνίας και μάρκετινγκ στους πολιτιστικούς οργανισμούς, ώστε αυτοί να μετατραπούν σε χώρους διαλόγου με το κοινό τους και να επιτύχουν τη βιωσιμότητά τους. Η στρατηγική καθορίζει την ταυτότητα και το προφίλ του οργανισμού, δίνοντάς του συγκεκριμένη κατεύθυνση μέσα απ’ τους στόχους που θέτει, ενώ παράλληλα ενισχύει την ανταγωνιστικότητά του. Στο εμπειρικό σκέλος της εργασίας επιλέχθηκε η Πριγκηπέσσα, η μοναδική σκηνή «λαϊκής» μουσικής σήμερα στη Θεσσαλονίκη, ως ένα δείγμα εφαρμογής στρατηγικής μάρκετινγκ και επικοινωνίας σε σχέση με τις υπόλοιπες σκηνές της πόλης, αυτού του ύφους. Η έρευνα και η ανάλυση κοινού που πραγματοποιήθηκε συνέβαλε στη δημιουργία ενός δικτύου ουσιαστικής επαφής με τις διαφορετικές ομάδες κοινού της Πριγκηπέσσαςel
heal.abstractThe current study is dealing with the necessity of strategic marketing and communication within the cultural organizations, so that they will be turned into areas of dialogue with their audience and achieve their viability. The strategies an organization uses define the identity and profile, providing it with a certain direction through the targets that are set, while its competitiveness is being reinforced. In this research, I study Prigkipessa, the only popular music stage in Thessaloniki, in comparison to the rest of the city’s stages with similar music style- has been chosen as a sample of applied strategic marketing and communication. Audience research and analysis that was conducted has contributed to creating a network of various audience target groups of this particular music stage, Prigkipessa.el
heal.advisorNameΠαπαδάκη, Ειρήνηel
heal.committeeMemberNameΚαλαϊτζίδης, Κυριάκοςel
heal.committeeMemberNameΑνδρίκος, Νικόλαοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages157-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΤΣΙΑΚΙΡΗ ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΤΕΛΙΚΟ 13.5.21 με πρωτοκολλο.pdfΠτυχιακή Εργασία9.89 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons