Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12654
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΦραγκιαδάκης, Ηρακλήςel
dc.date.accessioned2021-04-16T06:47:14Z-
dc.date.available2021-04-16T06:47:14Z-
dc.date.issued2021-04-16-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12654-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectInternetel
dc.subjectΜουσικήel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.titleΜουσική εκπαίδευση μέσω internetel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής.el
heal.classificationΜουσική Τεχνολογίαel
heal.classificationΜουσική εκπαίδευση - Ελλάδα - Internetel
heal.identifier.secondaryΠτυχιακή εργασία-
heal.dateAvailable2024-01-05T22:29:01Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΦραγκιαδάκης, Η., 2021. Μουσική εκπαίδευση μέσω internet. Πτυχιακή εργασία. Άρτα: T.E.I Ηπείρου. Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών. Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής.el
heal.abstractΗ κρίση που επέφερε ο COVID ‑ 19 είχε ως αποτέλεσμα μία σημαντική αύξηση της διαδικτυακής διδασκαλίας και μάθησης. Μεγάλο μέρος της εκπαίδευσης που ξεκίνησε ως πρόσωπο με πρόσωπο σε περιβάλλοντα της τάξης συνεχίστηκε στο διαδίκτυο λόγω των νέων συνθηκών. Η κρίση παρείχε εσπευσμένα μια ισχυρή δοκιμή της δυναμικής της μάθησης στο διαδίκτυο. Επισήμανε επίσης τους βασικούς περιορισμούς της, συμπεριλαμβανομένης της προϋπόθεσης για επαρκείς ψηφιακές δεξιότητες, εξοπλισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και πρόσβαση στο Διαδίκτυο για την πραγματοποίηση της εκπαίδευσης, τη δυσκολία παροχής παραδοσιακής διαδικτυακής μάθησης και την προσπάθεια των εκπαιδευτικών που συνηθίζουν να διδάσκουν στην τάξη. H παρούσα μελέτη εξετάσει την μουσική εκπαίδευση μέσω διαδικτύου μέσω μίας μελέτης περίπτωσης που αφορά τη διδασκαλία κιθάρας. Εντοπίστηκαν τόσο μειονεκτήματα όσο και πλεονεκτήματα όπως εξάλλου συμβαίνει και στα παραδοσιακά μαθήματα. Ένα ζήτημα είναι αυτό του τεχνικού εξοπλισμού. Ο τεχνικός εξοπλισμός του μαθήματος μέσω skype είναι ελάχιστος, αλλά απαραίτητος. Η έλλειψη εξοπλισμού όμως δεν επιτρέπει τη διεξαγωγή μαθήματος μέσω skype. Εξίσου σημαντικές είναι και οι ψυχολογικές πτυχές κάθε τρόπου μάθησης. Ένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα ενός ζωντανού μαθήματος με ψυχολογικούς όρους είναι η ευκαιρία να παρασχεθεί γρήγορα ανατροφοδότηση και ότι ο δάσκαλος μπορεί να δει τη διάθεση και την ψυχολογική εικόνα του μαθητή. Στη διδασκαλία μέσω skype, αυτή η δυνατότητα δεν χάνεται, αλλά είναι ασθενέστερη. Παρά τα μειονεκτήματα η διδασκαλία μέσω skype παρέχει και κάποια σημαντικά πλεονεκτήματα. Παράλληλα, αποτελεί μία ιδανική λύση, τουλάχιστον στις συνθήκες που υπάρχουν σήμερα για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που έχουν προκύψει.el
heal.advisorNameΠαπαδάκη, Ειρήνηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages86-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons