Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12259
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠιτσάνης, Δωρόθεοςel
dc.date.accessioned2021-03-14T11:15:45Z-
dc.date.available2021-03-14T11:15:45Z-
dc.date.issued2021-03-14-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12259-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΒιολιστικές πρακτικέςel
dc.subjectΚισαμίτικα συρτάel
dc.titleΚώστας Παπαδάκης (Ναύτης): Παράδοση και καινοτομία στις κισαμίτικες βιολιστικές πρακτικές.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΒιολίel
heal.identifier.secondaryΠτυχιακή Εργασία-
heal.dateAvailable2024-01-05T23:05:11Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-02-
heal.bibliographicCitationΠιτσάνης, Δ., 2021. Κώστας Παπαδάκης (Ναύτης): Παράδοση και καινοτομία στις κισαμίτικες βιολιστικές πρακτικές. Πτυχιακή εργασία. Άρτα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών. Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής.el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία συντάχθηκε υπό την εποπτεία του κ. Γιώργου Κοκκώνη με μελέτη περίπτωσης του Χανιώτηβιολάτορα και συνθέτη Κωστή Παπαδάκη ή Ναύτη. Βασικός στόχος της εργασίας είναι να τονιστεί η παρουσία και ο ρόλος του βιολιού στην μουσική παράδοση της δυτικής Κρήτης με σημείο αναφοράς τη δισκογραφία και το υλικό συνεντεύξεων από τους αντιπροσώπους του αντικειμένου. Επέλεξα τον συγκεκριμένο καλλιτέχνη διότι αφ’ ενός εμφανίζονται ενδιαφέροντα στοιχεία στον τρόπο παιξίματός του (τεχνική, υφολογία, ενορχήστρωση) τόσο μέσα από την επιτέλεση παραδοσιακών σκοπών όσο κι από τις προσωπικές του συνθέσεις. Αφ’ ετέρου ήταν και μια πρόκληση στο να θιχτεί το θέμα της εγκυκλίου απαγόρευσης του βιολιού μέσω του Εθνικού Ιδρύματος Ραδιοφωνίας (Ε.Ι.Ρ.) με εκπρόσωπο διεύθυνσης το Σίμωνα Καρά. Η υπόθεση της απαγόρευσης επέφερε χρόνιους διαξιφισμούς μεταξύ αυτών που τη δημιούργησαν κι εκείνων που αντιστάθηκαν σε αυτή, με πρωτοπόρο τον Κώστα Παπαδάκη (Ναύτη).el
heal.abstractThis project was composed under the supervision of my teacher George Kokkonisin the case study of Kostas Papadakis (Naftis) violinist and composer from Chania. Basic project’s target istoemphasize the violin’s importance into the tradition of westcountryside of Crete, with reference point in discography and interviews from related ambassadors. On one hand, I chose that artist because he appears an interestin the way of playing the violin (technique, stylistics andorchestration) through the traditional dances and personal composing.On the other hand, I saw a challenge to deal with the case of violin debarment in Crete through the state radiowith Simon Karas asartistic director.That case caused a long-term argument between those who provoke it and those whoresist on itwith Naftis become the vanguard of that resistance.el
heal.advisorNameΚοκκώνης, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΟρδουλίδης, Νικόλαοςel
heal.committeeMemberNameΚούνας, Σπήλιοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages89-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons