Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12062
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαρανίκας, Μιχάληςel
dc.date.accessioned2021-02-08T07:24:23Z-
dc.date.available2021-02-08T07:24:23Z-
dc.date.issued2021-02-08-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12062-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΈξυπνες συσκευέςel
dc.subjectΚινητάel
dc.subjectAndroidel
dc.titleΑνάπτυξη εφαρμογής που χρησιμοποιεί NFC (Near Field Communication) τεχνολογία και embedded sensors για έξυπνες συσκευές κινητών σε περιβάλλον Android.el
heal.typemasterThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.classificationAndroid (Ηλεκτρονική πηγή)el
heal.classificationΚινητή τηλεφωνίαel
heal.identifier.secondaryΜεταπτυχιακή εργασία-
heal.dateAvailable2024-01-06T08:24:28Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-
heal.bibliographicCitationΚαρανίκας, Μ.,2019. Ανάπτυξη εφαρμογής που χρησιμοποιεί NFC (Near Field Communication) τεχνολογία και embedded sensors για έξυπνες συσκευές κινητών σε περιβάλλον Android. Μεταπτυχιακή εργασία.Άρτα: Τ.Ε.Ι. Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιείται ιστορική αναδρομή, αναφέρονται τα βασικά χαρακτηριστικά και αναλύονται οι διαφορετικές εκδόσεις του λογισμικού Android, για την καλύτερη κατανόηση της εξέλιξής του. Ακόμα, η έρευνα καταπιάνεται με τον ορισμό, την ιστορία και την ανάπτυξη του gamification, αναλύει την Οκτάλυση του Yu-kai Chou και παρουσιάζει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του gamification. Επιπροσθέτως, ασχολείται με την τεχνολογία του NFC, τις εφαρμογές της, παρουσιάζει την ιστορία της, αναλύει τον NFC αναγνώστη και παρουσιάζει τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας. Στο τέταρτο και πέμπτο κεφάλαιο, παρουσιάζεται βήμα – βήμα η ανάπτυξη εφαρμογών σε Android λογισμικό και πραγματοποιείται ανάλυση του Andoid Studio. Τέλος, στα δύο τελευταία κεφάλαια παρουσιάζεται το Qt περιβάλλον και η εφαρμογή Gaming του ερευνητή, που απευθύνεται σε μια ομάδα security του αεροδρομίου των Ιωαννίνων κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας τους (περίπολος). Ανάμεσα στους στόχους της παρούσας έρευνας είναι η κατανόηση του λογισμικού Android και των χαρακτηριστικών του, η παρουσίαση και κατανόηση του gamification και της συμβολής του, η ανάδειξη της τεχνολογίας NFC, των πλεονεκτημάτων της αλλά και η δυνατότητα πολυεπίπεδης εφαρμογής της. Τέλος, στοχεύει στην παρουσιάση της βήμα – βήμα ανάπτυξης μίας εφαρμογής Android, στην ανάδειξη της συμβολής του περιβάλλοντος Qt στην ανάπτυξη αυτή και στην προώθηση της εφαρμογής Gaming. Εδώ, επιβάλλεται να αναφερθεί ότι για τα δευτερογενή δεδομένα που συλλέχθηκαν, χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της βιβλιογραφικής ανασκόπησης. Η έρευνα κατέληξε στην τεράστια ανάπτυξη, προώθηση και αναγνώριση που κατέχει στη σύγχρονη εποχή το λογισμικό Android και στην καταλληλότητά του για την ανάπτυξη ενός πλήθους εφαρμογών. Επιπλέον, εξήγαγε ως συμπέρασμα την πολύ θετική συμβολή του gamification στο σύνολο των πτυχών της καθημερινότητας των ανθρώπων, προσωπικής και επαγγελματικής και κατέληξε στην ευελιξία της NFC τεχνολογίας και στην δυνατότητα πολυεπίπεδης εφαρμογής της. Τέλος, κατέστη κατανοητή η σύνθεση και δομή των εφαρμογών Android και κατανοήθηκε το θετικό αποτέλεσμα της εφαρμογής Gaming.el
heal.abstractIn the following paper, a historical review is made, the basic features and the different versions of Android software are mentioned and analyzed, in order to understand better its evolution. Furthermore, the research deals with the definition, history and development of gamification, analyzes the Yu – kai Chou Octalysis, and presents the advantages and disadvantages of gamification. In addition, the reseach deals with NFC technology, its applications, presents its history, analyzes the NFC reader and presents the benefits of the technology. In the fourth and fifth chapters, the step by step development of applications in Android software is presented and the Android Studio is analyzed. Finally, in the last two chapters, the Qt environment and the researcher’s Gaming application, which is addresses to a security team at Ioannina Airport during their service (patrol), is presented. Among the goals of the following research are the understanding of the Android software and its features, the presentation and understanding of gamification and its contribution, the highlighting of NFC technology, its advantages and its ability to aply in multiple levels. Finally, the paper aims to present the step by step development of an Android application, to highlight the contribution of the Qt environment in the development process and to promote the Gaming application. Here, it should be noted that for the collected secondary data, the bibliographic review method was used. The research has led to the immense development, promotion and recognition that Android software possesses in the modern age and its suitability to develop a multitude of applications. In addition, it concluded the very positive contribution of gamification to all aspects of everyday, personal and professional life, and resulted in the flexibility of NFC technology and its multilevel applicability. Finally, the composition and structure of Android application and the positive effect of Gaming were understood.el
heal.advisorNameΔημόπουλος, Δημήτριοςel
heal.academicPublisherΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών , Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Εel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages84-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Διπλωματική Μιχάλης_Καρανίκας .pdfΜεταπτυχιακή εργασία2.97 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons