Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11067
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒογιατζής, Αλέξανδροςel
dc.date.accessioned2020-05-28T10:03:52Z-
dc.date.available2020-05-28T10:03:52Z-
dc.date.issued2020-05-28-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11067-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΚουαρτέτοel
dc.subjectΜουσικό κουαρτέτουel
dc.subjectNight Arkel
dc.titleAra Dinkjian και world music: η περίπτωση του μουσικού κουαρτέτου "Night Ark"el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΜουσικό κουαρτέτοel
heal.languageel-
heal.accessfalse-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-02-
heal.bibliographicCitationΒογιατζής Α., 2020. Ara Dinkjian και world music: η περίπτωση του μουσικού κουαρτέτου "Night Ark". Πτυχιακή εργασία. Άρτα: ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών. Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής.el
heal.abstractΟ Ara Dinkjian είναι Αρμένιος συνθέτης και δεξιοτέχνης στο ούτι που ζει και δραστηριοποιείται μουσικά την Αμερική. Αυτός δημιούργησε το 1985 το μουσικό κουαρτέτο “Night Ark” μέσα από το οποίο προσπάθησε να «παντρέψει» τα «ανατολικά» με τα «δυτικά» του ακούσματα. Αναλυτικότερα, επηρεασμένος από τα ακούσματα που είχε από την παιδική του ηλικία αφενός από τον πατέρα του, Onnik Dinkjian, ερμηνευτή της αρμένικης παραδοσιακής μουσικής και συγκεκριμένα του τοπικού ιδιώματος της ιδιαίτερης περιοχής του Dikranagerd (σημερινό Diyarbakir της Τουρκίας) και, αφετέρου από την τζαζ κυρίως μουσική παράδοση, δημιούργησε ένα κράμα των παραπάνω, το οποίο και αποτέλεσε το ιδιαίτερο «χρώμα» του σχήματος. Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας αναλύθηκαν συνεντεύξεις του Ara Dinkjian, με στόχο να μελετηθεί ο τρόπος που προσδιορίζεται ο συνθέτης. Κατόπιν καταγράφηκαν διάφορες συνθέσεις από το σχήμα “Night Ark”, αποτυπώνοντας τη μίξη που προαναφέρθηκε, ενώ αναλύθηκε και η έννοια της “world music”, προκειμένου να περιγραφούν οι προϋποθέσεις που εντάσσουν τον συνθέτη, αλλά και το εν λόγω σχήμα στην κατηγορία αυτή.Σε ό,τι αφορά τα συμπεράσματα που προέκυψαν, οι “Night Ark” κατατάσσονται στην κατηγορία “world music” και κατ’ επέκταση και ο ίδιος ο Ara Dinkjian θεωρείται “world musician”, πράγμα που συμφωνεί και με το πώς προσδιορίζεται. Έτσι, η παραπάνω θέση ισχύει, δεδομένου ότι η μουσική αυτή συνδυάζει τον τοπικό ήχο μιας μη-δυτικής παράδοσης με στοιχεία δυτικών παραδόσεων, αλλά και το γεγονός ότι προβλήθηκε μέσα από τις δυτικές δισκογραφικές εταιρίες με αποδέκτη το δυτικό μουσικό κοινό.el
heal.abstractAra Dinkjian is an Armenian composer and virtuoso oud player that lives and takes action in America. In 1985, he formed the musical quartet “Night Ark” through which he tried to “wed” his “eastern” and “western” sounds. More explicitly, being influenced by the sounds he was exposed to during his childhood, on the one hand by his father, Onnik Dinkjian - a performer of armenian traditional music and, in particular, of the local musical idiom of the distinct region of Dikranagerd (Diyarbakir of nowadays Turkey) - and, on the other hand, by the jazz tradition, he composed a mixture of all these, which formed the distinct “sound” of the band. In the context of the present work, interviews of Ara Dinkjian were analyzed, in order to study how to identify the composer. Subsequently, various compositions of “Night Ark” were transcribed, imprinting the mixture that was mentioned before, whereas the meaning of “world music” was analyzed, in order to describe the conditions that include the composer and this band too, in this category. According to the findings, “Night Ark” is included in the category of “world music” and by extension Ara Dinkjian himself is considered a “world musician”, according to how he declares himself, too. Thus, the statement above is valid, since the band’s music combines the local sound of a non-western tradition with elements of western traditions, as well as the fact that it was promoted by western record labels addressing a western musical audience.el
heal.advisorNameΘεοδοσίου, Ασπασίαel
heal.committeeMemberNameΣκούλιος, Μάρκοςel
heal.committeeMemberNameΑνδρίκος, Νικόλαοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages125-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Βογιατζής Α._TLPM_2020 (1).pdfΠτυχιακή Εργασία8.61 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons