Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11030
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚυριάκου, Αυγουστίνοςel
dc.date.accessioned2020-05-26T10:04:27Z-
dc.date.available2020-05-26T10:04:27Z-
dc.date.issued2020-05-26-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11030-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΤενοντίτιδαel
dc.subjectΜουσικοίel
dc.titleΟι τραυματισμοί των μουσικών: η περίπτωση τεσσάρων φοιτητών παραδοσιακής μουσικής.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής.el
heal.classificationΜουσικοί - Τραυματισμοίel
heal.classificationΤενοντίτιδα - Μουσικοίel
heal.identifier.secondaryΠτυχιακή εργασ'ια-
heal.dateAvailable2024-01-05T22:45:04Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-
heal.bibliographicCitationΚυριάκου,Α., 2020. Οι τραυματισμοί των μουσικών : η περίπτωση τεσσάρων φοιτητών παραδοσιακής μουσικής. Πτυχιακή εργασία. Άρτα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών. Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής.el
heal.abstractΈνα σημαντικό για τους μουσικούς πρόβλημα είναι αυτό των συχνών τραυματισμών που προκαλούνται εξαιτίας της ενασχόλησής τους με ένα μουσικό όργανο. Σύμφωνα με μία επισκόπηση σχετικών ερευνών, φαίνεται ότι περισσότεροι από τους μισούς μουσικούς βιώνουν ή θα βιώσουν κάποια στιγμή στη ζωή τους κάποιον τραυματισμό εξαιτίας της ενασχόλησής τους με τη μουσική (Heming, 2004· Καλογερόπουλος, 2008· Γρηγορίου, 2011· Wilson et al., 2012· Kok et al., 2017). Στην παρούσα έρευνα συμμετείχαν τέσσερις φοιτητές παραδοσιακή μουσικής, οι οποίοι είχαν να αφηγηθούν προσωπικές εμπειρίες σχετικά με τραυματισμούς εξαιτίας της ενασχόλησής τους με τη μουσική. Όπως προκύπτει από την έρευνα, ο σημαντικότερος παράγοντας για την εμφάνιση των προβλημάτων τους ήταν η πολύωρη εξάσκηση στο όργανο (υπερχρήση) σε συνδυασμό με άλλους παράγοντες όπως γενικότερη ψυχολογική και σωματική πίεση, κακή τεχνική, παλιότεροι τραυματισμοί, ο ιδιαίτερος σωματότυπος κ.α. Επιπλέον, φαίνεται ότι η διακοπή της μελέτης κατά την περίοδο θεραπείας αποτελεί πηγή άγχους για έναν φοιτητή πανεπιστημιακής σχολής μουσικής, αφού η αποχή του από μουσικές δραστηριότητες έχει σαφώς επιπτώσεις και στην πορεία των σπουδών του. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να περιέρχονται σε μία «κατάσταση άρνησης» ή ενώ συνειδητοποιούν το πρόβλημα, αποφεύγουν να ζητήσουν τη βοήθεια κάποιου ειδικού. Έτσι, και οι τέσσερις συμμετέχοντες έδειξαν να μην αξιολογούν ως σημαντικούς, τους πόνους που ένιωθαν, παρά μόνο όταν αυτοί γινόντουσαν αρκετά έντονοι ώστε η αναζήτηση ιατρικής βοηθείας να αποτελεί μονόδρομο.el
heal.abstractAn important issue for musicians is that of frequent injuries caused by their involvement with a musical instrument. According to an overview of related literature, it appears that more than half of musicians experience or will experience some time in their lives an injury due to their involvement with music (Heming, 2004; Kalogeropoulos, 2008; Grigoriou, 2011; Wilson et al., 2012; Kok et al., 2017). The participants of the present study were four undergraduate students of traditional music who had personal stories to narrate concerning injuries due to their involvement with music. According to the research, the most important factor for the appearance of their problems was daily long-time practice (overuse) in combination with other factors such as general psychological and physical pressure, poor technique, previous injuries, unique body type etc. In addition, the interruption of practice during the treatment period seems to be a source of anxiety for a music student, since his abstinence from music activities has a clear impact on the course of his studies. This results in placing them in a "state of denial" or while they realize the problem, they avoid seeking the help of an expert. Thus, all four participants showed that they did not rate their pain as significant, unless it was strong enough to make medical care inevitable.el
heal.advisorNameΒερβέρης, Αντώνιοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages68-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons