Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10954
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠούλος, Αθανάσιοςel
dc.date.accessioned2020-05-21T06:54:37Z-
dc.date.available2020-05-21T06:54:37Z-
dc.date.issued2020-05-21-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10954-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔημιουργικότηταel
dc.subjectΜουσικήel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectCreativityen
dc.subjectMusicen
dc.subjectEducationen
dc.titleΔημιουργικότητα και μουσική εκπαίδευση : Μια βιβλιογραφική επισκόπησηel
dc.titleCreativity and music education : Literature Reviewen
heal.typebachelorThesisel
heal.generalDescriptionΣχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών. Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής.el
heal.classificationΜουσικολογίαel
heal.identifier.secondaryΠτυχιακή Εργασίαel
heal.dateAvailable2024-01-05T22:57:30Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-04-
heal.bibliographicCitationΠούλος, Α., 2020. Δημιουργικότητα και μουσική εκπαίδευση: Μια βιβλιογραφική επισκόπηση.Πτυχιακή εργασία. Άρτα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών. Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής.el
heal.abstractΗ δημιουργικότητα αποτελεί μία έννοια η οποία είναι δύσκολο να οριστεί. Παρόλα αυτά οι περισσότεροι συμφωνούν ότι πρόκειται για κάτι θετικό του οποίου η ανάπτυξη είναι ζητούμενο σε πολλά πλαίσια και περιβάλλοντα, πόσο μάλλον στον τομέα της μουσικής εκπαίδευσης. Η εργασία αυτή παρουσιάζει μία σύνοψη της υπάρχουσας βιβλιογραφίας, ξεκινώντας από τη δημιουργική σκέψη γενικά για να καταλήξει στη μουσική δημιουργικότητα και στη συνέχεια στη σχέση της με την εκπαίδευση. Μέσα από την βιβλιογραφική αυτή επισκόπηση γίνεται μία αποσαφήνιση πολλών σχετικών ζητημάτων, εμφανίζονται τα όρια της μέχρι τώρα έρευνας και γίνεται κατανοητή η ανάγκη ανάδειξης της ανάπτυξης δημιουργικών ικανοτήτων σε βασικό στόχο της μουσικής εκπαίδευσης, παρά τη δυσκολίες που είναι δεδομένο ότι εμφανίζονται.el
heal.abstractCreativity is a concept difficult to define. Nevertheless, most can agree that it is something positive, a trait that could be useful in a variety of different situations and environments, including musical education. This study, presents a review of the literature, beginning from more general matters concerning creative thinking in to creativity in music and education. It aims to clarify many aspects of the matter in hand, to show the current limits of the research until now and to underline the need to make the fostering of creative thinking a basic goal of musical and general education, despite the difficulties.en
heal.advisorNameΒερβέρης, Αντώνιοςel
heal.committeeMemberNameΑνδρίκος, Νικόλαοςel
heal.committeeMemberNameΠαπαδάκη, Ειρήνηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικήςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages65el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Πούλος, Α. _TLPM_2020.pdf1 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons