Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10693
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΘανασούλας, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2020-02-21T11:22:33Z-
dc.date.available2020-02-21T11:22:33Z-
dc.date.issued2020-02-21-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10693-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΑστικό λαϊκό τραγούδι-
dc.subjectΡεμπέτικα τραγούδια-
dc.subjectΜεσοπόλεμος-
dc.subjectΓκόγκος, Δημήτρης-
dc.subjectΜπαγιαντέρας-
dc.titleΤο πρώιμο συνθετικό έργο του Δημήτρη Γκόγκου 1934-1940.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΓκόγκος, Δημήτρης (Μπαγιαντέρας)-
heal.classificationΡεμπέτικα τραγούδια- Μεσοπόλεμος-
heal.classificationΑστικό λαϊκό τραγούδι - Μεσοπόλεμος-
heal.identifier.secondaryΠτυχιακή Εργασία-
heal.dateAvailable2024-01-05T22:50:18Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-02-12-
heal.bibliographicCitationΘανασούλας, Ι., 2020. Το πρώιμο συνθετικό έργο του Δημήτρη Γκόγκου 1934-1940. Πτυχιακή εργασία. Άρτα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών. Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής.el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία ασχολείται με το πρώιμο συνθετικό έργο του Δημήτρη Γκόγκου, 1934-1940, με την προσδοκία να αναδείξει τα χαρακτηριστικά των συνθέσεών του και κατ’ επέκταση το ύφος του συνθέτη κατά το χρονικό πλαίσιο που έχει οριστεί. Ο Δ. Γκόγκος ως συνθέτης αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της αστικής λαϊκής μουσικής και επίσης είναι από τους πρώτους συνθέτες στην εγχώρια ελληνική δισκογραφία, που βιώνει την αλλαγή και την εξέλιξη του ρεμπέτικου. Το πρώτο κεφάλαιο της εργασίας αφιερώνεται σε ιστορική αναδρομή γύρω από το περιβάλλον του συνθέτη, καθώς επίσης και τα βιογραφικά του στοιχεία. Στο δεύτερο κεφάλαιο, παρουσιάζεται και κατηγοριοποιείται το ηχητικό υλικό, που συλλέχθηκε, και σχολιάζεται η ποιητική δομή των συνθέσεων. Στη συνέχεια, το τρίτο κεφάλαιο ασχολείται με την σύνθεση της ορχήστρας που χρησιμοποιεί ο συνθέτης, την τροπικότητα και την φόρμα των συνθέσεων. Ακολουθεί το τέταρτο κεφάλαιο, με την μουσικολογική ανάλυση δέκα συνθέσεων του Δ. Γκόγκου. Η μουσικολογική ανάλυση αποτέλεσε το πρίσμα όπου αναδείχτηκαν τα διαφορετικά και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του συνθέτη τόσο σε μελωδικές όσο και σε ποιητικές συνθέσεις, αλλά και στην χρήση τεχνικών του μπουζουκιού, που συναντάμε μέσα από το ηχητικό υλικό των ηχογραφήσεων. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο γνωστοποιούνται τα συμπεράσματα της συγκεκριμένης έρευνας ως προς το πρόσωπο του συνθέτη, μέσα από τα πορίσματα που διαπιστώθηκαν στο κάθε κεφάλαιο.el
heal.advisorNameΖουμπούλη, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΟρδουλίδης, Νικόλαοςel
heal.committeeMemberNameΚούνας, Σπήλιοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages114-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons