Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10490
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαπαδόπουλος, Μιχαήλel
dc.date.accessioned2019-10-30T08:03:38Z-
dc.date.available2019-10-30T08:03:38Z-
dc.date.issued2019-10-30-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10490-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΣύγχρονη δισκογραφίαel
dc.subjectΝταρμπούκα-
dc.subjectΕν Χορδαίς-
dc.titleΗ νταρμπούκα στη σύγχρονη δισκογραφία, η περίπτωση του Misirli Ahmet στον δίσκο " Μεγάλοι Δεξιοτέχνες της Μεσογείου Εν Χορδαίς".el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationMisirli, Ahmet (1963-)el
heal.identifier.secondaryΠτυχιακή Εργασία-
heal.dateAvailable2024-01-05T23:26:48Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-10-29-
heal.bibliographicCitationΠαπαδόπουλος, Μ. 2019. Η νταρμπούκα στη σύγχρονη δισκογραφία, η περίπτωση του Misirli Ahmet στον δίσκο " Μεγάλοι Δεξιοτέχνες της Μεσογείου Εν Χορδαίς". Πτυχιακή εργασία. Άρτα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών. Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής.el
heal.abstractΗ παρακάτω έρευνα απαρτίζεται από τρία κεφάλαια και μία εισαγωγή. Στην εισαγωγή γίνεται μία αναφορά στην διαδικασία διαλογής και επεξεργασίας των δεδομένων που αφορούν το κεντρικό θέμα της έρευνας. Στο πρώτο κεφάλαιο, γίνεται μία προσπάθεια να τοποθετηθεί το φαινόμενο, που μελετάει η πτυχιακή εργασία, σε ένα πολιτισμικό πλαίσιο χρησιμοποιώντας κυρίως βιβλιογραφικές αναφορές που σχετίζονται με την σύγχρονη δισκογραφία. Επιπλέον, δεν θα μπορούσαμε να εξετάσουμε την αξία της μουσικής, ως τέχνη, ξεχωριστά από την πολιτισμική της διάσταση, καθώς οι δύο έννοιες συνδέονται άμεσα1. Το 1. δεύτερο κεφάλαιο αποτελεί μία παρουσίαση της μεθοδολογίας που ακολουθήθηκε τόσο στο πρακτικό όσο και το θεωρητικό σκέλος της έρευνας. Συστήνει, ωστόσο, μία πρωτοποριακή συνδυαστική προσέγγιση που μπορεί να χρησιμοποιηθεί μελλοντικά στο ερευνητικό πεδίο των κρουστών μουσικών οργάνων. Το τρίτο κεφάλαιο αναλύει ουσιαστικά το δίσκο. Με την χρήση κατάλληλων μουσικών προγραμμάτων, επιτεύχθηκε πρακτικά μία αποκωδικοποίηση και αποτύπωση ενός ηχητικού περιεχομένου. Το γεγονός αυτό, έδωσε την δυνατότητα για μία εκτενέστερη σκιαγράφηση του μουσικού προφίλ του καλλιτέχνη πρωταγωνιστή της έρευνας. Κατόπιν μουσικολογικής ανάλυσης, εμφανίζονται τρείς διαφορετικοί τρόποι διαχείρισης του οργάνου. Προκύπτει επίσης, ότι ο καλλιτέχνης προσδοκεί από το δισκογραφικό του υλικό να χαίρει παγκόσμιας απήχησης. Εξάλλου, η ίδια η σειρά των δίσκων με τίτλο «Μεγάλοι Δεξιοτέχνες της Μεσογείου», τρόπον τινά, έχει τις ίδιες προσδοκίες για το δισκογραφικό υλικό της, σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη. Επομένως, μέσα από το σκίτσο του καλλιτέχνη, δίνεται η δυνατότητα να προκύψουν συμπεράσματα που αφορούν την μεταμόρφωση του οργάνου πρωταγωνιστή, την νταρμπούκα. Τελικά το όργανο γνωρίζει ένα νέο τρόπο παιξίματος, μέσα από μία διαδικασία συνεχούς ανταλλαγής. Ωστόσο αυτή η διεργασία έχει επίδραση περισσότερο στα πολιτισμικά στοιχεία τα οποία δανείζονται, παρά σε αυτά τα οποία δίνουν τα πολιτισμικά δάνεια2.el
heal.advisorNameΚοκκώνης, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΟρδουλίδης, Νίκοςel
heal.committeeMemberNameΚούνας, Σπήλιοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages153-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons