Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10298
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣκουφά, Ευαγγελίαel
dc.date.accessioned2019-09-13T08:30:38Z-
dc.date.available2019-09-13T08:30:38Z-
dc.date.issued2019-09-13-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10298-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜουσικοκινητική αγωγήel
dc.subjectΠροσχολική εκπαίδευση-
dc.subjectΑνάπτυξη νηπίου-
dc.titleΤα οφέλη της μουσικοκινητικής αγωγής στην προσχολική ηλικία : Η περίπτωση του ωδείου Μαρσύας.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασία-
heal.classificationΩδείο Μαρσύας (Χαλκίδα)el
heal.classificationΜουσικοκινητική και Νήπια-
heal.identifier.secondaryΠτυχιακή Εργασία-
heal.dateAvailable2024-01-05T23:28:34Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-03-22-
heal.bibliographicCitationΣκουφά, Ε., 2019. . Τα οφέλη της μουσικοκινητικής αγωγής στην προσχολική ηλικία : Η περίπτωση του ωδείου Μαρσύας. Πτυχιακή εργασία. Άρτα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών. Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής.el
heal.abstractΗ μουσικοκινητική αγωγή αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της προσχολικής εκπαίδευσης διότι συμβάλει στην ολόπλευρη ανάπτυξη του μικρού παιδιού. Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει εάν η γνωστική, συναισθηματική και σωματική ανάπτυξη των νηπίων επηρεάζεται από τη μουσικοκινητική αγωγή μέσα σε ένα πλαίσιο βιωματικών δραστηριοτήτων με θέμα την εκμάθηση των εννοιών «αριστερά» και «δεξιά». Η έρευνα διεξήχθη στο μοντέρνο Ωδείο της Μαρσύας χρησιμοποιώντας ως ερευνητικό εργαλείο την ποιοτική μέθοδο της μελέτης περίπτωσης. Το δείγμα αποτελούνταν από 20 παιδιά ηλικίας 5 έως 6 ετών, τα οποία χωρίστηκαν σε δύο ομάδες. Η μία ομάδα συμμετείχε σε μια μουσικοκινητική δραστηριότητα με θέμα τις έννοιες «αριστερό» και «δεξί» και η δεύτερη συμπλήρωσε δύο φύλλα εργασίας με το ίδιο θέμα. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι τα παιδιά που συμμετείχαν στη μουσικοκινητική δραστηριότητα κατανόησαν πλήρως τις δύο έννοιες, σε αντίθεση με τα παιδιά της άλλης ομάδας που έδειξαν ότι δεν τις κατανόησαν.el
heal.advisorNameΠαπαδάκη, Ειρήνηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages70-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons