Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39616Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Πανουργιάς, Ανέστης | el |
| dc.date.accessioned | 2025-11-14T08:01:38Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-14T08:01:38Z | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39616 | - |
| dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
| dc.subject | Μουσικά όργανα | el |
| dc.title | Εξ αποστάσεως διδασκαλία παραδοσιακών μουσικών οργάνων | el |
| heal.type | bachelorThesis | - |
| heal.type.en | Bachelor thesis | en |
| heal.type.el | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | el |
| heal.classification | Μουσικά όργανα - Μελέτη και διδασκαλία | - |
| heal.language | el | - |
| heal.access | campus | - |
| heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Μουσικών Σπουδών. Τμήμα Μουσικών Σπουδών | el |
| heal.publicationDate | 2025 | - |
| heal.abstract | Η παρούσα εργασία εξετάζει την εξ αποστάσεως διδασκαλία παραδοσιακών μουσικών οργάνων, με στόχο την ανάδειξη των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων της, καθώς και την πρόταση τρόπων βελτίωσης της μεθόδου. Αρχικά πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική επισκόπηση σχετικά με τη συμβολή της τεχνολογίας στη μουσική εκπαίδευση και ειδικότερα στην εξ αποστάσεως διδασκαλία. Στο πλαίσιο της έρευνας διατυπώθηκαν πέντε ερευνητικά ερωτήματα και επιλέχθηκε κατάλληλη μεθοδολογική προσέγγιση. Το δείγμα περιλάμβανε έξι εκπαιδευτικούς, με τους οποίους πραγματοποιήθηκαν ατομικές διαδικτυακές συνεντεύξεις διάρκειας περίπου 15 λεπτών. Τα δεδομένα καταγράφηκαν χειροκίνητα, αναλύθηκαν και οργανώθηκαν βάσει των ερευνητικών ερωτημάτων. Τα ευρήματα δείχνουν ότι, παρά τις τεχνικές δυσκολίες και την έλλειψη άμεσης επαφής, η εξ αποστάσεως διδασκαλία μπορεί να είναι αποτελεσματική, προσφέροντας ευελιξία, εξοικονόμηση χρόνου και δυνατότητα εξατομικευμένης εκπαίδευσης. Η χρήση τεχνολογικών μέσων, όπως ηχογραφήσεις, βίντεο και σημειογραφία, ενισχύει τη μαθησιακή διαδικασία και την ανατροφοδότηση. Ωστόσο, η έρευνα παρουσιάζει περιορισμούς, όπως το μικρό και γεωγραφικά περιορισμένο δείγμα, καθώς και η απουσία αξιολόγησης των μαθησιακών αποτελεσμάτων. Προτείνονται μελλοντικές έρευνες με ευρύτερο δείγμα, αντικειμενικές μεθόδους αξιολόγησης και εστίαση στις τεχνικές προκλήσεις και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Με τις κατάλληλες βελτιώσεις, η εξ αποστάσεως διδασκαλία παραδοσιακών μουσικών οργάνων μπορεί να αποτελέσει ένα ποιοτικό και λειτουργικό μοντέλο μουσικής εκπαίδευσης. | el |
| heal.abstract | This study explores the distance learning of traditional musical instruments, aiming to highlight its advantages and disadvantages, as well as to propose ways to improve the method. Initially, a literature review was conducted on the role of technology in music education, with a particular focus on remote instruction. Within the research framework, five research questions were formulated, and an appropriate methodological approach was selected. The sample consisted of six music educators who participated in individual online interviews lasting approximately 15 minutes each. The data were manually transcribed, analyzed, and organized according to the research questions. The findings indicate that, despite technical challenges and the lack of direct contact, distance learning can be effective, offering flexibility, time efficiency, and opportunities for personalized instruction. The use of technological tools such as audio recordings, video materials, and music notation enhances the learning process and feedback quality. However, the study presents certain limitations, including the small and geographically restricted sample, as well as the absence of student learning outcome assessments. Future research is recommended with a broader sample, objective evaluation methods, and a focus on technical challenges and teacher training. With appropriate improvements, distance learning of traditional musical instruments can evolve into a high-quality and functional model of music education. | en |
| heal.advisorName | Βερβέρης, Αντώνης | el |
| heal.committeeMemberName | Καλαϊτζίδης, Κυριάκος | el |
| heal.committeeMemberName | Ανδρίκος, Νικόλαος | el |
| heal.academicPublisher | Τμήμα Μουσικών Σπουδών | el |
| heal.academicPublisherID | uoi | - |
| heal.fullTextAvailability | false | - |
| Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής | |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License