Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39482
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Τριανταφυλλίδου, Ελευθερία | el |
dc.date.accessioned | 2025-10-07T04:39:25Z | - |
dc.date.available | 2025-10-07T04:39:25Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39482 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Περιβαλλοντική εκπαίδευση | el |
dc.subject | Παιδικά βιβλία | el |
dc.title | Περιβαλλοντικές αναπαραστάσεις σε παιδικά βιβλία | el |
dc.title | Environmental representations in children's books | en |
dc.type | bachelorThesis | - |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.type.en | Bachelor thesis | en |
heal.type.el | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | el |
heal.classification | Προσχολική εκπαίδευση | - |
heal.dateAvailable | 2025-10-07T04:40:25Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία | el |
heal.publicationDate | 2025 | - |
heal.abstract | Η παιδική λογοτεχνία έχει τεράστια αξία και επιρροή στους αναγνώστες και τα οφέλη της είναι αναρίθμητα και αναγνωρισμένα. Όμως, για ένα παιδί προσχολικής ηλικίας, που δεν γνωρίζει ανάγνωση, πρωταρχικό ρόλο στο παιδικό βιβλίο έχει η εικονογράφηση και ύστερα η αφήγηση του βιβλίου από τρίτο άτομο. Σκοπός της έρευνας είναι να εξετάσει την αναπαράσταση περιβαλλοντικών στοιχείων μέσα στα εικονογραφημένα παιδικά παραμύθια. Η παρούσα έρευνα αφορά σε 25 παιδικά βιβλία, που επιλέχτηκαν με βάση το εξώφυλλο και την ηλικιακή ομάδα. Πραγματοποιήθηκαν 2 επισκέψεις σε βιβλιοθήκες και η ανάλυση των βιβλίων υπογραμμίζει τα πιο συνήθη ζώα των συγκεκριμένων παιδικών παραμυθιών είναι τα θηλαστικά, τα πιο συνήθη στοιχεία χλωρίδας είναι τα δέντρα, και τέλος οι συναισθηματικές διακυμάνσεις συνήθως ταυτίζονται με την απόδοση του καιρού στην εικονογράφηση. Τα παιδικά βιβλία αποτελούν δίοδο επαφής με τη φύση, τα στοιχεια της φύσης, την πανίδα και την χλωρίδα. | el |
heal.abstract | The purpose of this research is to examine the representation of environmental elements in illustrated children's fairy tales. Children's literature has enormous value and influence on readers, and its benefits are countless and well recognized. However, for a preschool child who cannot read, the illustrations play a primary role in children's books, followed by the narration of the book by a third person. This study concerns 25 children's books, which were selected based on their cover and age group. Two visits were made to libraries, and the analysis of the books highlights that the most common animals in these children's stories are mammals, the most common elements of flora are trees, and finally, emotional fluctuations are usually identified with the weather in the illustrations. Children's books are a gateway to nature, the elements of nature, fauna, and flora. | en |
heal.advisorName | Νικηφορίδου, Ζωή | el |
heal.committeeMemberName | Ρέντζου, Κωνσταντίνα | el |
heal.committeeMemberName | Νάτσης, Αντώνης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής & Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 56 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Πτυχιακές Εργασίες Προπτυχιακών Φοιτητών - ΑΦΠ |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License