Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39465
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑναστασιάδου, Άνναel
dc.date.accessioned2025-10-02T10:00:14Z-
dc.date.available2025-10-02T10:00:14Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39465-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΜουσικήel
dc.subjectΛαϊκή μουσικήel
dc.titleΗ διδασκαλία του αστικού τραγουδιού σε πλαίσια τυπικής εκπαίδευσης: η ανάλυση της διδασκαλίας του Πέτρου Κουλουμήel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.classificationΛαϊκή μουσική - Ελλάδα - Διδασκαλία και μελέτη-
heal.classificationΚουλουμής, Πέτρος - Ερμηνεύτης-
heal.dateAvailable2025-10-02T10:01:14Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Μουσικών Σπουδών. Τμήμα Μουσικών Σπουδώνel
heal.publicationDate2025-
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως κεντρικό θέμα της τη διερεύνηση των μεθόδων διδασκαλίας του λαϊκού τραγουδιού στο πλαίσιο της τυπικής μουσικής εκπαίδευσης, με έμφαση στη μετάδοση της ερμηνευτικής γνώσης. Λαμβάνοντας υπόψη τη βιωματική φύση του λαϊκού τραγουδιού, αλλά και την έντονη προφορική του παράδοση, διερευνώνται ζητήματα όπως ο ρόλος του εκπαιδευτικού, η αυθεντικότητα στην απόδοση, καθώς και η ενσωμάτωση βιωματικών στοιχείων στη μαθησιακή διαδικασία του συγκεκριμένου είδους μουσικής. Η περιορισμένη βιβλιογραφία που αφορά τόσο τη διδασκαλία του λαϊκού τραγουδιού όσο και το ίδιο το είδος ως αντικείμενο ακαδημαϊκής μελέτης, οδήγησε στην επιλογή μίας εμπειρικής μεθόδου ανάλυσης πρωτογενών δεδομένων. Για την εμβάθυνση στα ευρήματα, αλλά και λόγω της φύσης της έρευνας, έγινε επιλογή της ποιοτικής μεθοδολογίας. Εργαλεία της έρευνας αποτέλεσαν η ημιδομημένη συνέντευξη και η βιωματική παρατήρηση, με επίκεντρο τη διδακτική προσέγγιση του Πέτρου Κουλουμή. Μέσα από αυτή τη μελέτη περίπτωσης, αναδεικνύονται πρακτικές και προσεγγίσεις που μπορούν να συμβάλουν στον επαναπροσδιορισμό της θέσης του λαϊκού τραγουδιού στην ελληνική μουσική εκπαίδευση.el
heal.abstractThis dissertation discusses the education of folk singing in a formal music education environment by focusing on the transmission of interpretive elements.This investigation explores folk singing as an experiential practice rooted in oral tradition, with a particular focus on the role of the educator, performing authenticity, and the implicit experience elements of engaging with this genre of music in the education process. Due to a gap in literature related to the education of folk songs and on the genre as an area of study, an inductive approach was taken for the investigation of primary material. Given the framing of the study, and to enhance the findings, a qualitative approach was engaged. Semi-structured interviews and experiential observations were used, primarily focusing on the teaching of Petros Kouloumis. This case study emphasizes means and methods that may help develop and rethink the role of folk singing in Greek music education.en
heal.advisorNameΒερβέρης, Αντώνηςel
heal.committeeMemberNameΣκούλιος, Μάρκοςel
heal.committeeMemberNameΑνδρίκος, Νικόλαοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Μουσικών Σπουδώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΟΥ ΑΝΝΑ - ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.pdf997.1 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons