Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39419
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤάνκος, Θωμάςel
dc.date.accessioned2025-09-19T06:50:51Z-
dc.date.available2025-09-19T06:50:51Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39419-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΣυνθέτεςel
dc.subjectΤσιτσάνης Βασίληςel
dc.subjectΤρίκαλαel
dc.titleΒασίλης Τσιτσάνης. Από τα Τρίκαλα στην Αθήνα μέσα από τις βιβλιογραφικές πηγέςel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.classificationΤσιτσάνης, Βασίλης - ( 1915 - 1984 )-
heal.classificationΣυνθέτες - Ελλάδα - Βιογραφία-
heal.languageel-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Μουσικών Σπουδών. Τμήμα Μουσικών Σπουδώνel
heal.publicationDate2025-
heal.abstractΣτο πρώτο κεφάλαιο της παρούσας εργασίας, εξετάζουμε το μουσικό πλαίσιο που υπήρχε στο σπίτι της οικογένειας Τσιτσάνη και γενικότερα στη πόλη των Τρικάλων, από την γέννηση του Βασίλη Τσιτσάνη (1915) έως και τον θάνατο του πατέρα του, Κώστα Τσιτσάνη (1927). Στη συνέχεια αναλύουμε την ενασχόληση του Βασίλη Τσιτσάνη με το βιολί και το μπουζούκι, όσο ακόμη ο ίδιος βρίσκεται στα Τρίκαλα, δηλαδή κατά τα έτη 1927 – 1935. Στο δεύτερο κεφάλαιο, αρχικά κάνουμε μια αναφορά στην βιβλιογραφία που πραγματεύεται την ζωή και το έργο του Τσιτσάνη, ενώ ταυτόχρονα επισημαίνουμε κάποια από τα προβλήματα που συναντήσαμε και αφορούν καταλόγους τραγουδιών. Έπειτα εξετάζουμε την μετάβαση από τα Τρίκαλα στην Αθήνα, την είσοδό του στην ελληνική δισκογραφία και την κατάσταση που επικρατούσε την περίοδο εκείνη στη βιομηχανία της μουσικής παραγωγής. Στο τελευταίο μέρος του δευτέρου κεφαλαίου, αναλύουμε την δισκογραφική καριέρα του Τσιτσάνη ανά περιόδους, με επίκεντρο τα οργανικά κομμάτια που ηχογράφησε σε πρώτη εκτέλεση. Τέλος, στο τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο, χωρίζουμε το σύνολο των οργανικών σε δύο κατηγορίες, με κριτήριο τον λόγο – στόχο παραγωγής τους και αναλύουμε το οργανολόγιο που χρησιμοποιήθηκε και την εξέλιξη αυτού.el
heal.abstractIn the first chapter of this investigation, we examine the musical context that existed in the Tsitsanis family home and in the city of Trikala in general, from the birth of Vasilis Tsitsanis (1915) until the death of his father, Kostas Tsitsanis (1927). We then analyze Vasilis Tsitsanis' involvement with the violin and the bouzouki, while he was still in Trikala, during the years 1927 – 1935. In the second chapter, we initially make a reference to the bibliography that discusses the life and work of Tsitsanis, while at the same time we point out some of the problems we met regarding song lists. Then we examine the transition from Trikala to Athens, his entry into Greek discography and the situation that prevailed at that time in the music production industry. In the last part of the second chapter, we analyze Tsitsanis' recording career by periods, focusing on the instrumental pieces he recorded in first performance. Finally, in the third and final chapter, we divide all the instrumentals into two categories, based on the reason - goal of their production, we then analyze the orchestra used and its evolution.en
heal.advisorNameΚοκκώνης, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΒερβέρης, Αντώνιοςel
heal.committeeMemberNameΕυαγγέλου, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Μουσικών Σπουδώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons