Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39418
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαναγάκης, Παναγιώτηςel
dc.date.accessioned2025-09-19T06:39:15Z-
dc.date.available2025-09-19T06:39:15Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39418-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΜακάμel
dc.subjectΑμανέςel
dc.subjectΡεμπέτικοel
dc.subjectΡούκουνας, Κώσταςel
dc.titleΜορφολογική και τροπική ανάλυση της φόρμας των αμανέδων του Κώστα Ρούκουνα κατά την περίοδο του Μεσοπολέμουel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.classificationΜακάμ-
heal.classificationΡεμπέτικα - Αμανές-
heal.classificationΤραγουδιστές - Ρούκουνας, Κώστας-
heal.classificationΡούκουνας, Κώστας-
heal.dateAvailable2025-09-19T06:40:16Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Μουσικών Σπουδών. Τμήμα Μουσικών Σπουδώνel
heal.publicationDate2025-
heal.abstractΗ παρούσα εργασία περιλαμβάνει την ανάλυση του πλούσιου τροπισμού που συναντάμε στους αμανέδες του μεσοπολεμικού αστικού λαϊκού τραγουδιού αλλά και την περαιτέρω ανάλυση της φόρμας τους. Η εργασία γίνεται με αφορμή τον τραγουδιστή Κώστα Ρούκουνα, σε αμανέδες που τραγούδησε ο ίδιος την περίοδο αυτή, λόγω της έντονης χρήσης πολλών τροπικών φαινομένων και πολλών μετατροπιών που ενσωματώνει στους αμανέδες του. Έγινε καταγραφή των ηχογραφήσεων στο πεντάγραμμο και αναλύθηκαν λεπτομερώς βάσει του θεωρητικού συστήματος των μακάμ, σε συνδυασμό με μια περαιτέρω ανάλυση της φόρμας. Στόχος της εργασίας είναι και η αποκωδικοποίηση της φόρμας, για την δημιουργία ενός περισσότερο ξεκάθαρου πεδίου μελέτης και την επιτέλεσή της στο σήμερα.el
heal.abstractThis study includes an analysis of the rich tropism found in the “amanedes” (improvised, oriental-style lament songs) during the interwar urban folk music, as well as a further examination of their form. The research is centered around the singer Kostas Roukounas and the amanedes he performed during this period, due to his extensive use of various modal phenomena and numerous modulations integrated into his singing. The recordings were transcribed into musical notation and analyzed in detail based on the theoretical system of maqams, combined with an additional analysis of form. The aim of this study is also to decode the structure of these pieces, in order to create a clearer field of study and facilitate their performance in the present day.en
heal.advisorNameΑνδρίκος, Νικόλαοςel
heal.committeeMemberNameΚαλαϊτζίδης, Κυριάκοςel
heal.committeeMemberNameΣκούλιος, Μάρκοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Μουσικών Σπουδώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΑΝΑΓΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ - ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.pdf7.39 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons