Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39184
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧριστοβασίλη, Μαρία-Αγγελικήel
dc.date.accessioned2025-07-09T05:48:50Z-
dc.date.available2025-07-09T05:48:50Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39184-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΨηφιακό παιχνίδιel
dc.subjectΠαιδιά προσχολικής ηλικίαςel
dc.titleΣχεδιασμός και ανάπτυξη ψηφιακού εκπαιδευτικού παιχνιδιού για παιδιά προσχολικής ηλικίαςel
dc.typebachelorThesis-
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.classificationΠροσχολική εκπαίδευση-
heal.dateAvailable2025-07-09T05:49:50Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικίαel
heal.publicationDate2025-
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός ψηφιακού εκπαιδευτικού παιχνιδιού με θέμα την υγιεινή διατροφή, το οποίο απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Στόχος της εργασίας είναι να διερευνήσει την παιδαγωγική αξία των ψηφιακών παιχνιδιών και να υλοποιήσει, σε πιλοτική μορφή, ένα ψηφιακό εκπαιδευτικό παιχνίδι το οποίο προάγει την υγιεινή διατροφή. Μέσω της επισκόπησης της σχετικής ακαδημαϊκής βιβλιογραφίας, αναδεικνύεται η θετική επίδραση των ψηφιακών εκπαιδευτικών παιχνιδιών στην ενίσχυση της μάθησης, της δημιουργικότητας, της συνεργασίας, της φαντασίας και των γνωστικών δεξιοτήτων των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Παράλληλα, αναλύονται θεωρητικά μοντέλα μάθησης, όπως ο συμπεριφορισμός, ο γνωστικός και ο κοινωνικός εποικοδομισμός, και πώς συμβάλλουν στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ψηφιακών παιχνιδιών. Στο πρακτικό μέρος της εργασίας, παρουσιάζεται η διαδικασία σχεδιασμού ενός διαδραστικού ψηφιακού παιχνιδιού για την προαγωγή της υγιεινής διατροφής, λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά των παιδιών προσχολικής ηλικίας και παιδαγωγικά κριτήρια. Η εργασία καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η ενσωμάτωση κατάλληλα σχεδιασμένων ψηφιακών παιχνιδιών μπορεί να συμβάλει ουσιαστικά στην παιδαγωγική διαδικασία της πρώιμης παιδικής ηλικίας, προσφέροντας πλούσια και πολυαισθητηριακά μαθησιακά ερεθίσματα.el
heal.advisorNameΝάτσης, Αντώνιοςel
heal.committeeMemberNameΚαινούργιου, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΚανέλλου, Νικολίτσαel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής & Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικίαel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages51 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες Προπτυχιακών Φοιτητών - ΑΦΠ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Χριστοβασίλη_ECEC_2025.pdf630.99 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons