Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38798
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒούστρος, Νικόλαοςen
dc.date.accessioned2025-02-27T09:54:06Z-
dc.date.available2025-02-27T09:54:06Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38798-
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectστρατηγική, διοίκηση, τεχνολογία, καινοτομία, διαδίκτυοel
dc.subjectstrategy, management, technology, innovation, interneten
dc.titleΣτρατηγική Επιχειρήσεων, ως εφαρμοσμένο management σε επιχειρήσεις τεχνολογικού τομέαel
dc.titleBusiness Strategy, as applied management, in technology sector companiesen
dc.typemasterThesisen
heal.typemasterThesisel
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.dateAvailable2025-02-27T09:55:06Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημώνel
heal.publicationDate2025-02-01-
heal.abstractΗ παρούσα εργασία δίνει έμφαση στη σημασία που έχει η στρατηγική για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον ψηφιακό μετασχηματισμό, προσφέροντας υπηρεσίες στον τεχνολογικό τομέα του Διαδικτύου. Για το λόγο αυτό, εξετάζει τη στρατηγική της Datastar Solutions, μίας κορυφαίας ελληνικής εταιρείας στον κλάδο των διαδικτυακών υπηρεσιών, με έμφαση στις στρατηγικές της επιλογές, την οργάνωση και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει. Η ανάλυση βασίζεται στη χρήση θεωρητικών μοντέλων όπως η ανάλυση SWOT και το μοντέλο των πέντε δυνάμεων του Porter, για την κατανόηση της ανταγωνιστικής της θέσης. Η μελέτη αποκαλύπτει ότι η Datastar Solutions διατηρεί ισχυρά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, όπως η εξειδίκευση στις τοπικές ανάγκες, η καινοτομία και η ευελιξία. Ωστόσο, αντιμετωπίζει προκλήσεις όπως η περιορισμένη διεθνής παρουσία, οι πιέσεις στις τιμές και η ανάγκη για συνεχείς επενδύσεις σε τεχνολογία και ανθρώπινο δυναμικό. Με βάση τα ευρήματα, προτείνονται στρατηγικές για διεθνή επέκταση, ενίσχυση της καινοτομίας, ανάπτυξη πράσινων τεχνολογιών και βελτίωση του ανθρώπινου δυναμικού. Η εργασία καταλήγει ότι η εταιρεία έχει τη δυνατότητα να παραμείνει ανταγωνιστική, εφόσον προσαρμοστεί στις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς.el
heal.tableOfContentsΠΕΡΙΛΗΨΗ .............................................................................................................................. 5 ABSTRACT.............................................................................................................................. 6 ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ ................................................................................................ 7 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ............................................................................................................................... 9 1. 1.1. 1.2. 1.3. 1.4. 1.4.1. 1.4.2. 1.5. 2. 2.1. 2.2. 3. 3.1. 3.1.1. 3.1.2. 3.1.3. 3.1.4. 3.2. 3.2.1. 3.2.2. 3.2.3. 3.3. 3.3.1. Βιβλιογραφική Επισκόπηση ........................................................................................... 11 Στρατηγική Επιχειρήσεων .......................................................................................... 11 Βασικές Θεωρίες Στρατηγικής ................................................................................... 14 Στρατηγική στον Τεχνολογικό Τομέα ........................................................................ 17 Management και Οργάνωση ...................................................................................... 20 Σχέση Στρατηγικής και Management .................................................................... 20 Διοικητικές Λειτουργίες στις Τεχνολογικές Επιχειρήσεις ..................................... 22 Σύνδεση Στρατηγικής και Καινοτομίας ..................................................................... 24 Θεωρητικό Πλαίσιο........................................................................................................25 Τύποι Στρατηγικής ..................................................................................................... 26 Επιπτώσεις της Στρατηγικής στο Management.......................................................... 30 Μελέτη Περίπτωσης της Datastar Solutions .................................................................. 34 Παρουσίαση της Επιχείρησης .................................................................................... 35 Ιστορική Αναδρομή ............................................................................................... 36 Υπηρεσίες .............................................................................................................. 39 Στρατηγική Ανάπτυξης .......................................................................................... 42 Αγορά .................................................................................................................... 45 Εφαρμογή Στρατηγικής στην Επιχείρηση .................................................................. 47 Διοικητικές Δομές.................................................................................................. 48 Διοικητικές Διαδικασίες ........................................................................................ 50 Παράγοντες Επιτυχίας και Προκλήσεις ................................................................. 52 Ανάλυση Στρατηγικής της Datastar solutions ............................................................ 54 Σύγκριση με άλλες Επιχειρήσεις του Κλάδου ....................................................... 54 7 Εφαρμογή Θεωρητικών Μοντέλων ....................................................................... 56 Ερευνητικά Συμπεράσματα ............................................................................................ 60 Επανεξέταση των Ερευνητικών Ερωτημάτων ........................................................... 61 Κριτική Αξιολόγηση της Στρατηγικής ....................................................................... 62 Προτάσεις για Βελτίωση ............................................................................................ 63 Περαιτέρω Προοπτικές για τον Τεχνολογικό Κλάδο ................................................. 64 Συμπεράσματα................................................................................................................ 65 3.3.2. 4. 4.1. 4.2. 4.3. 4.4. 5. ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ .................................................................................................................... 67el
heal.advisorNameΓαλανού, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΓαλανού, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΤριάρχη, Ειρήνηel
heal.committeeMemberNameΚόλλιας, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages69el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΛΧ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
diplomatiki.pdfΑρχείο PDF829.92 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons