Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38250
Title: Ο ρόλος των social media στο μάρκετινγκ και προβολή των επιχειρήσεων
The role of social media in marketing and promotion of companies
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Subject classification: Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Keywords: Μέσα κοινωνικής δικτύωσης,Social media,Μάρκετινγκ,Marketing
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38250
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17956
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΛΧ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΣΚΑΜΑΝΤΖΟΥΡΑ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ(2024).pdf1.04 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons