Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38236
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΔήμου, Δήμητραel
dc.date.accessioned2024-07-23T07:58:41Z-
dc.date.available2024-07-23T07:58:41Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38236-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17942-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΕσωτερικό Μάρκετινγκ, εξωτερικό μάρκετινγκ, ικανοποίηση εσωτερικού και εξωτερικού πελάτη, η έννοια της ΔΟΠ, συμπεριφορά καταναλωτήel
dc.titleΙκανοποίηση προσδοκιών εσωτερικών και εξωτερικών πελατών στα καταστήματα πωλήσεων της The Smart Cash & Carryel
dc.typemasterThesisen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.dateAvailable2024-07-23T07:59:41Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Λογιστικής & Χρηματοοικονομικήςel
heal.publicationDate2024-07-
heal.abstractΣτόχος της παρούσας εργασίας είναι να μετρήσει την ικανοποίηση που λαμβάνουν οι πελάτες( τόσο οι εσωτερικοί όσο και οι εξωτερικοί). Μαζί με αυτή την έννοια αναλύονται και οι όροι του εσωτερικού και εξωτερικού μάρκετινγκ, οι ορισμοί του εσωτερικού και εξωτερικού πελάτη, η ικανοποίηση ή δυσαρέσκεια που λαμβάνουν οι πελάτες. Επίσης, γίνεται μια εκτεταμένη ανάλυση της έννοιας του ΔΟΠ, η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών, οι στόχοι και τα οφέλη της. Για την διεύρυνση του θέματος, θεωρήθηκε σημαντικό να γίνει ενδελεχής ανασκόπηση βιβλιογραφίας σχετικά με τους παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση του εσωτερικού και εξωτερικού πελάτη καθώς και η σημασία της ικανοποίησης τους. Είναι εξίσου σημαντική και η ανάλυση της σημασίας της καλής εξυπηρέτησης για τον εξωτερικό πελάτη. Επιπλέον, θα επισημανθούν και οι παράγοντες που επηρεάζουν την συμπεριφορά του καταναλωτή και τα βασικά στοιχεία της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Στο δεύτερο κεφάλαιο, θα παρουσιαστεί η μεθοδολογία αυτής της έρευνας που σχετίζεται με την ικανοποίηση των εσωτερικών και εξωτερικών πελατών της The Smart Cash & Carry. Στο τρίτο κεφάλαιο της συγκεκριμένης εργασίας, θα γίνει ανάλυση των δεδομένων μέσω διαγραμμάτων και στο τέταρτο και στο τελευταίο κεφάλαιο θα συνταχθούν κάποια συμπεράσματα βασισμένα στη βιβλιογραφική ανασκόπηση καθώς και στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε.el
heal.advisorNameΓαλανού, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΚόλιας, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΓαλανού, Αικατερίνηel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Λογιστικής & Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages81 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΛΧ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Δήμου Δήμητρα(2024).pdf3.11 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons