Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38156
Title: «Η συμβολή του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Η Μελέτη περίπτωσης του Netflix».
Alternative title / Subtitle: «The contribution of digital marketing and social media to the growth of a business. The Case study of Netflix».
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών
Subject classification: Μάρκετινγκ
Keywords: Μείγμα μάρκετινγκ, Ψηφιακό μάρκετινγκ, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38156
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17862
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΛΧ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
διπλωματικη εργασια ΧΠ (1).pdf2.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.