Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38067
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜιχαηλούδης, Αθανάσιοςel
dc.date.accessioned2024-06-27T08:36:09Z-
dc.date.available2024-06-27T08:36:09Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38067-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17774-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΡομάel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΔεντροπόταμοςel
dc.titleΗ συμβολή της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στην κοινωνική ένταξη των νέων ρομά: η περίπτωση του Δεντροπόταμου Θεσσαλονίκηςel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.classificationΡομά - Εκπαίδευση - Ελλάδα-
heal.dateAvailable2024-06-27T08:37:09Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Μουσικών Σπουδών. Τμήμα Μουσικών Σπουδώνel
heal.publicationDate2024-
heal.abstractΑυτή η έρευνα διερευνά τη διαπολιτισμική δυναμική και τις κοινοτικές πρωτοβουλίες που στοχεύουν στην αντιμετώπιση των αναγκών του πληθυσμού των Ρομά στον Δεντροπόταμο Θεσσαλονίκης. Μέσα από συνεντεύξεις με βασικά ενδιαφερόμενα μέρη, συμπεριλαμβανομένου ενός κοινωνικού λειτουργού, ενός δασκάλου ρομποτικής, του Υπεύθυνου Ανθρωπίνου Δυναμικού και του ιδρυτή του Φάρου του Κόσμου, εμβαθύνουμε στις προκλήσεις, τις πρωτοβουλίες και τα αποτελέσματα εντός της κοινότητας. Η εκπαίδευση αναδεικνύεται ως κεντρικό θέμα, με προγράμματα όπως η ρομποτική και τα κέντρα δημιουργικής απασχόλησης να παίζουν μετασχηματιστικό ρόλο στην ενδυνάμωση της νεολαίας Ρομά και στο σπάσιμο των κύκλων περιθωριοποίησης. Παρά τα διάχυτα κοινωνικά στερεότυπα και τις διακρίσεις, οι συλλογικές προσπάθειες έχουν οδηγήσει σε απτή πρόοδο, από την αύξηση των εγγραφών στα σχολεία έως τη συμμετοχή σε διεθνείς διαγωνισμούς. Ωστόσο, οι προκλήσεις εξακολουθούν να υφίστανται, υπογραμμίζοντας τη διαρκή ανάγκη για υπεράσπιση, επενδύσεις στην εκπαίδευση και προσπάθειες για την καταπολέμηση της προκατάληψης. Τελικά, αυτή η έρευνα υπογραμμίζει τη σημασία των πρωτοβουλιών που βασίζονται στην κοινότητα και του διαπολιτισμικού διαλόγου για την προώθηση της ένταξης και της ενδυνάμωσης.el
heal.abstractThis research explores cross-cultural dynamics and community initiatives aimed at addressing the needs of the Roma population in Dentropotamos, Thessaloniki. Through interviews with key stakeholders, including a social worker, a robotics teacher, and the founder of Beacon of the World, we delve into the challenges, initiatives, and outcomes within the community. Education is emerging as a central theme, with programs such as robotics and creative employment centers playing a transformative role in empowering Roma youth and breaking cycles of marginalization. Despite pervasive social stereotypes and discrimination, collective efforts have led to tangible progress, from increased school enrollment to participation in international competitions. However, challenges remain, highlighting the continued need for advocacy, investment in education and efforts to combat bias. Ultimately, this research highlights the importance of community-based initiatives and intercultural dialogue in promoting inclusion and empowerment.en
heal.advisorNameΒερβέρης, Αντώνιοςel
heal.committeeMemberNameΘεοδοσίου, Ασπασίαel
heal.committeeMemberNameΣκουλίδας, Ηλίαςel
heal.academicPublisherΤμήμα Μουσικών Σπουδώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΜΙΧΑΗΛΟΥΔΗ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ - ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.pdf997.17 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons