Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37950
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤσακανίκα, Μαρίαel
dc.date.accessioned2024-06-16T14:56:17Z-
dc.date.available2024-06-16T14:56:17Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37950-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17657-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΛυρικό τραγούδιel
dc.subjectμέθοδοι διδασκαλίαςel
dc.subjectεγχειρίδιαel
dc.titleΤο λυρικό τραγούδι ως διδακτικό αντικείμενο: Από τα εγχειρίδια του 19ου αι. στο σήμεραel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.dateAvailable2024-06-16T14:57:17Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Μουσικών Σπουδών. Τμήμα Μουσικών Σπουδωνel
heal.publicationDate2022-
heal.abstractΗ παρούσα εργασία εξετάζει τις βάσεις της ανάπτυξης της διδακτικής μεθοδολογίας του λυρικού τραγουδιού μέσα από μια σειρά από εγχειρίδια του 19ου αιώνα. Η καλλιέργεια αυτού του ιδιαίτερου είδους φωνητικής έκφρασης οφείλει πολλά στην εκπαιδευτική αυτή παράδοση, που παραμένει ακόμα και σήμερα. Παρά την περιθωριακή θέση του λυρικού τραγουδιού στην νεοελληνική κουλτούρα, οι ρίζες της διδασκαλίας του είναι βαθιές, αν και όχι όσο θα έπρεπε επικαιροποιημένες. Μέσα από την επίκληση της προσωπικής μου εμπειρίας ως λυρική τραγουδίστρια που μαθήτευσε σε επαρχία και πρωτεύουσα, Ελλάδα και Γαλλία, επιχειρώ να σκιαγραφήσω το κοινό ιστορικό βάθος, αλλά και τις μεγάλες αντιθέσεις που ενέχονται στο σημαντικό αυτό πεδίο.el
heal.abstractThis dissertation examines the basis of the development of the didactic methodology of lyric singing through a series of manuals of the 19th century. The cultivation of this special kind of vocal expression owes a lot to this educational tradition, which still remains today. Despite the marginal position of lyric song in modern Greek culture, the roots of its teaching are deep, although not as updated as they should be. Through the invocation of my personal experience as a lyric singer who studied in the province and the capital, of Greece and France, I attempt to outline the common historical depth, but also the great contrasts involved in this important field.el
heal.advisorNameΖουμπούλη, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΒερβέρης, Αντώνηςel
heal.committeeMemberNameΦιστουρής, Δημοσθένηςel
heal.committeeMemberNameΤρικούπης, Αθανάσιοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Μουσικών Σπουδώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages66-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsakanika new final.pdf584.32 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons