Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37946
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΖήκος, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2024-06-14T09:41:32Z-
dc.date.available2024-06-14T09:41:32Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37946-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17653-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectχρονική αγωγήel
dc.subjectπρόσληψη
dc.subjectμνήμη
dc.subjectομαδοποίηση
dc.subjectλόγοι διαρκειών
dc.subjectρυθμική αγωγή
dc.subjectμέτρο
dc.subjectτέμπο
dc.titleΡυθμική αγωγή στη μουσική, διττές προσλήψεις και επιτελέσεις της. Παραδείγματα από το ρεπερτόριο με βαρύτητα στη μουσική του χορού Σέρρα-Πυρρίχιος του Πόντου.el
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.dateAvailable2024-06-14T09:42:32Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Μουσικών Σπουδών. Τμήμα Μουσικών Σπουδών.el
heal.publicationDate2022-
heal.abstractΗ μουσική είναι ένα φαινόμενο το οποίο αποκαλύπτεται στον ακροατή κατά την πάροδο του χρόνου. Επιπλέον το μουσικό έργο απαιτεί χρόνο για να παρουσιαστεί και να προσληφθεί, αλλά και αναφέρεται, φέρει πληροφορία, στον χρόνο που δημιουργήθηκε ή επιτελέστηκε. Αντικείμενο μελέτης της παρούσας εργασίας αποτελεί η πρόσληψη των στοιχείων του ήχου –στιγμές, τονικότητες, διάρκειες, ή του οργανωμένου ήχου, έκφραση που απαντά σε ορισμό της μουσικής - μελωδία, αρμονία, φόρμα, δυναμικές, ρυθμός- θεωρώντας την αξιοποίηση του χρόνου ως δεδομένο εργαλείο από μεριάς συνθέτη ή επιτελεστή. Αποτυπώνονται επίσης παρατηρήσεις και σχόλια για την πρόσληψη της χρονικής αγωγής σε επίπεδο θεωρητικό που στηρίζεται με παραδείγματα από το παραδοσιακό αστικό λαϊκό ρεπερτόριο. Βαρύτητα δίνεται στη μουσική του χορού σέρα και γίνεται προσπάθεια να ερμηνευτούν οι πολλαπλές ρυθμικές προσλήψεις και επιτελέσεις της.el
heal.abstractMusic is a phenomenon that is revealed to the listener as time goes by. Additionally the music work requires time to be presented, perceived and also refers to the time it was created or played. Object of this study is the perception of sound elements - moments, pitches, duration- or elements of organized sound, expression that often defines music, -melody, harmony, structure, dynamics, rhythm, considering the exploitation of time as a tool by the composer or the player. Notes and comments about the time-rhythm perception in theoretic level are also presented, together with examples from the traditional repertoire. A main example studied is the music of the sera dance and an attempt is made in order the multiple perception and performance of rhythm to be explained.en
heal.advisorNameΈξαρχος, Δημήτριοςel
heal.committeeMemberNameΚαλαϊτζίδης, Κυριάκοςel
heal.committeeMemberNameΣκούλιος, Μάρκοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Μουσικών Σπουδώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages68-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons