Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37941
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜπαλασάς, Εμμανουήλ
dc.date.accessioned2024-06-14T08:58:09Z-
dc.date.available2024-06-14T08:58:09Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37941-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17648-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectήχοςel
dc.subjectμουσικήel
dc.subjectβιντεοπαιχνίδιαel
dc.subjectμουσικοί παραγωγοίel
dc.subjectπολιτιστική βιομηχανίαel
dc.titleΗ μουσική στα video games: Παραδείγματα και προκλήσειςel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.dateAvailable2024-06-14T08:59:09Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Μουσικών Σπουδών. Τμήμα Μουσικών Σπουδών.el
heal.publicationDate2022-
heal.abstractΙστορικά, ο ήχος εντός των παιχνιδιών έχει υπάρξει ένα στοιχείο το οποίο θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως περιφερειακό αναφερόμενος στην ανάπτυξη και την εξέλιξη των παιχνιδιών, η οποία τελευταία έχει ακολουθήσει ραγδαία ανοδική πορεία. Η μουσική δρα ταυτόχρονα ως ένας μεταφορέας συναισθημάτων και αφήγησης, ενώ στα σύγχρονα βιντεοπαιχνίδια έχει μετατραπεί ως ένα εκ των κεντρικότερων στοιχείων. Τα σημερινά βιντεοπαιχνίδια είναι φτιαγμένα επάνω στη βάση δυναμικών ήχων και μουσικής, ήχων ικανών να είναι ευέλικτοι και να προσαρμόζονται ομαλά στην εκάστοτε κατάσταση του παιχνιδιού. Πλέον διανύουμε μία νέα εποχή σύνθεσης της μουσικής στα παιχνίδια. Τα βιντεοπαιχνίδια του σήμερα εστιάζουν στη βιωματική διάδραση της συνολικής εμπειρίας ενός παίκτη, επιδρώντας στην ακουστική του εμπειρία. Αναλόγως των προκλήσεων που φέρει ένα βιντεοπαιχνίδι, συντονίζεται αντίστοιχα και η θεωρία που θα σχεδιαστεί και ο τρόπος λειτουργίας , η αντίληψη του ήχου, οδηγώντας στη δημιουργία σύνθετων μεθόδων δυναμικής μουσικής, με σκοπό να επηρεάζεται ευρύτερα η εμπειρία της αναπαραγωγής μέσω της σύνδεσης σε ένα παιχνίδι. Λόγω της εξέλιξης αυτής, οι εταιρείες δημιουργίας παιχνιδιών έχουν εστιάσει στην αυξανόμενη ανάγκη για απόκτηση μουσικών παραγωγών, οι οποίοι θα μπορούν να επιταχύνουν την έρευνα και την κατ’ επέκταση καινοτομία, όπως είναι σήμερα τα βιομετρικά συστήματα ανάδρασης, και η επαυξημένη πραγματικότητα, αλλάζοντας συνολικά τον ρου της παγκόσμιας πολιτιστικής βιομηχανίας και την αλληλεπίδρασή μας με αυτήν μελλοντικά.
heal.advisorNameΠαπαδάκη, Ειρήνηel
heal.committeeMemberNameΘεοδοσίου, Ασπασίαel
heal.committeeMemberNameΚαλαϊτζίδης, Κυριάκοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Μουσικών Σπουδώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages92-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΜΠΑΛΑΣΑ.pdf.pdf26.91 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons