Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37868
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΘάνη, Ελευθερίαel
dc.date.accessioned2024-06-12T09:08:22Z-
dc.date.available2024-06-12T09:08:22Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37868-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17575-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectπολιτιστικές βιομηχανίες
dc.subjectμουσικές βιομηχανίες
dc.subjectμέσα κοινωνικής δικτύωσης
dc.subjectlive streaming συναυλίες
dc.subjectCovid-19
dc.titleSo you think you can live stream? Η περίπτωση των μουσικών στην Ελλάδα.
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.dateAvailable2024-06-12T09:09:22Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Μουσικών Σπουδών. Τμήμα Μουσικών Σπουδών.el
heal.publicationDate2022-
heal.abstractΣήμερα, οι πολιτιστικές βιομηχανίες χρησιμοποιούν, ολοένα και περισσότερο, τακτικές μάρκετινγκ, προκειμένου να επικοινωνήσουν και να προωθήσουν τα πολιτιστικά προϊόντα τους στους ενδιαφερόμενους πελάτες, χαράσσοντας με τον τρόπο αυτό την επικοινωνιακή στρατηγική τους. Τι θα γινόταν, όμως, στην περίπτωση που ξεσπούσε μια κρίση και πολλές από τις συνηθισμένες τακτικές επικοινωνίας των πολιτιστικών οργανισμών δεν ήταν εφικτό να πραγματοποιηθούν; Κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2020, γίναμε μάρτυρες μιας υγειονομικής κρίσης που άφησε βαθύτατες πληγές στον καλλιτεχνικό χώρο. Πιο συγκεκριμένα, στο χώρο της μουσικής βιομηχανίας, πολυάριθμες μουσικές εκδηλώσεις, όπως μουσικές συναυλίες, περιοδείες καλλιτεχνών κ.ά., ακυρώθηκαν ή αναβλήθηκαν επ’ αόριστον παγκοσμίως, σε μια προσπάθεια να προστατευθεί η δημόσια υγεία. Αν και πολλοί μουσικοί εκμεταλλεύτηκαν το χρόνο αυτό δημιουργώντας νέα καλλιτεχνικά έργα, η πλειοψηφία των μουσικών έφτασε στα πρόθυρα της ανέχειας, καθώς ένα μεγάλο μέρος των οικονομικών τους απολαβών βασίζονταν στις εκδηλώσεις αυτές. Παρ’ όλα αυτά, η ανάπτυξη των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) έδωσε πρόσφορο έδαφος στη χρησιμοποίηση μιας εναλλακτικής μουσικής σκηνής: αυτής των live streaming συναυλιών. Το ενδιαφέρον μας στην παρούσα εργασία εστιάζεται στα εξής τρία ερευνητικά ερωτήματα: α) Κατά πόσο οι μουσικοί στην Ελλάδα αξιοποίησαν τις live streaming μουσικές εκδηλώσεις ως εναλλακτικό τρόπο εργασίας, προσφέροντας τις καλλιτεχνικές τους υπηρεσίες μέσω των κοινωνικών δικτύων σε πραγματικό χρόνο κατά τη διάρκεια της πανδημίας; β) Κατά πόσο πληρώθηκαν για την πραγματοποίηση τέτοιων εκδηλώσεων; γ) Κατά πόσο θεωρείται εφικτό να διατηρηθεί η επικοινωνία μεταξύ των μουσικών και του κοινού με τη χρήση των live streaming συναυλιών; Για την ολοκλήρωση της έρευνας που πραγματοποιήθηκε έγινε χρήση ερωτηματολογίων, τα οποία συμπληρώθηκαν από 333 άτομα, δίνοντας χρήσιμες πληροφορίες για το θέμα το οποίο μελετάται.el
heal.advisorNameΠαπαδάκη, Ειρήνηel
heal.committeeMemberNameΘεοδοσίου, Ασπασίαel
heal.committeeMemberNameΑνδρίκος, Νικόλαοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Μουσικών Σπουδώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages146-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΘΑΝΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ_ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.pdf3.08 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons