Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37815
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Παπαδάκης, Στυλιανός | el |
dc.date.accessioned | 2024-06-03T08:16:31Z | - |
dc.date.available | 2024-06-03T08:16:31Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37815 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17522 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | ριζίτικο τραγούδι | |
dc.subject | κρητική μουσική | |
dc.subject | Μανώλης Κακλής | |
dc.subject | πολιτιστική παράδοση | |
dc.subject | κουλτούρα και λαϊκή παράδοση | |
dc.title | Η εξέλιξη της κρητικής δισκογραφίας κατά τις δεκαετίες 80-90-00 μέσα απ’ το παράδειγμα του Μανώλη Κακλή. | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.type.en | Bachelor thesis | en |
heal.type.el | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | el |
heal.dateAvailable | 2024-06-03T08:17:31Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Μουσικών Σπουδών. Τμήμα Μουσικών Σπουδών. | |
heal.publicationDate | 2022 | - |
heal.abstract | Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι να καταδείξει με σαφή και τεκμηριωμένο τρόπο πως εξελίχθηκε η Κρητική δισκογραφία σε συνάρτηση με συγκεκριμένους παράγοντες όπως: τρόπος υλοποίησης καταγραφής, τόπος, συντελεστές, τεχνογνωσία, μέσα και σχεδιασμός ηχογράφησης. Επιλέγεται να καταδειχθούν όλες αυτές οι ιδιαίτερες και συγκεκριμένες πτυχές του στόχου, μέσα από μια προσωπικότητα που δεν ήταν τυχαία. Σκοπός είναι να αναδειχθεί και να αποδειχτεί μέσα από την πορεία της εργασίας, αλλά και από τα βιογραφικά του στοιχεία πως ο Μανώλης Κακλής ήταν το επίκεντρο του ενδιαφέροντος κατά τις συγκεκριμένες δεκαετίες στις οποίες εστιάζει η παρούσα εργασία, όλων εκείνων των δημιουργών που κινούσαν τις εξελίξεις δισκογραφικά. Επίσης, διαπιστώνεται μέσα από τα στοιχεία της έρευνας και κατά συνέπεια της εν λόγω εργασίας πως οι μεγαλύτεροι δημιουργοί-συνθέτες των συγκεκριμένων δεκαετιών και όχι μόνο, αυτοί των οποίων η μουσική παρακαταθήκη πλέον θεωρείται μέρος της μουσικής παράδοσης της Κρήτης, έγραφαν και δημιουργούσαν μουσική για να τραγουδηθεί από τον Μανώλη Κακλή. Παράλληλα γίνεται αναφορά στις αλλαγές και τις καινοτομίες που ο ίδιος δρομολόγησε σε ότι αφορά το τραγούδισμα σε σχέση με την μελωδική γραμμή ενός μουσικού έργου. Μελετάται, τέλος, η σχέση του Κακλή με το ριζίτικο τραγούδι και εξηγείται τι είναι το συγκεκριμένο μουσικό είδος. Προκειμένου να επιτευχθούν τα παραπάνω, η εργασία διακρίνεται σε δυο μέρη: το θεωρητικό και το ερευνητικό. Στο μεν θεωρητικό μέρος παρουσιάζεται η βιβλιογραφική ανασκόπηση των σημείων με τα οποία δομείται η εργασία και των βιογραφικών στοιχείων του Μανώλη Κακλή, ενώ στο ερευνητικό, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα που προέκυψαν από τις απαντήσεις που έδωσαν οι συμμετέχοντες στην έρευνα σχετικά με το έργο του Κακλή. Το κυριότερο, ίσως, συμπέρασμα της εργασίας αποτελεί η διαπίστωση της σημασίας που είχε το έργο του Κακλή για την κρητική μουσική παράδοση γενικά και το ριζίτικο τραγούδι ειδικά. | el |
heal.advisorName | Κοκκώνης, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Κοκκώνης, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Τσερίκης, Παναγιώτης | el |
heal.committeeMemberName | Κούνας, Σπήλιος | el |
heal.academicPublisher | Τμήμα Μουσικών Σπουδών | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 69 | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License