Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37809
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑμπεριάδης, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2024-06-03T05:46:51Z-
dc.date.available2024-06-03T05:46:51Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37809-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17516-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectψηφιακή εκπαίδευσηel
dc.subjectδιδασκαλία οργάνων
dc.subjectπαιχνιδοποίηση
dc.titleΠρόταση ψηφιακού εκπαιδευτικού πολυμεσικού υλικού για την υποστήριξη της διδασκαλίας μουσικού οργάνου με τη χρήση φανταστικών χαρακτήρων και του στοιχείου της παιχνιδοποίησης.el
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.dateAvailable2024-06-03T05:47:51Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Μουσικών Σπουδών. Τμήμα Μουσικών Σπουδών.el
heal.publicationDate2022-
heal.abstractΗ εργασία προτείνει μια παιδαγωγική μεθοδολογία διδασκαλίας φλογέρας μέσω οπτικοακουστικού υλικού, με σκοπό τη χρήση του ως εργαλείο για τα δια ζώσης μαθήματα. Σκοπός αυτής της ανάλυσης είναι η προσπάθεια να κάνουμε τις αλλαγές που απαιτούν η εισαγωγή των τεχνολογικών μέσων και του διαδικτύου στις ζωές των παιδιών χωρίς να ξεχνάμε ότι αυτά δεν είναι ο αυτοσκοπός αλλά εργαλεία. Ταυτοχρόνως διερευνήθηκε ποια είναι η συμβολή της τέχνης για τα καλύτερα δυνατά παιδαγωγικά αποτελέσματα. Η παρούσα εργασία αποτελεί τον θεωρητικό σχεδιασμό τριών κατηγοριών βίντεο. Χωρίζεται σε τρία μέρη. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζονται οι νέες τεχνολογίες, η συμβολή τους στην εκπαίδευση, οι προβληματικές που προκύπτουν και κάποια κριτήρια για τον σχεδιασμό παιδαγωγικών εργαλείων με την χρήση ΤΠΕ. Στην συνέχεια αναλύονται τέσσερις πολυμεσικές εφαρμογές-παιχνίδια διδασκαλίας τραγουδιών. Στο δεύτερο μέρος γίνεται μια γενική αναφορά του project «Μικρά Κατσίμπο» που αποτελεί το βασικό συστατικό που “ντύνει” καλλιτεχνικά την εκπαιδευτική πρόταση παρουσιάζοντας την βασική ιδέα, τους στόχους και κάποιους ενδεικτικά χαρακτήρες. Στο τρίτο μέρος, μετά την παρουσίαση κάποιων σημαντικών παραμέτρων (τα είδη φλογέρας, τροποποίηση του οργάνου με την προσθήκη χρωμάτων) αναλύονται οι τρεις κατηγορίες βίντεο και οι στόχοι αυτών. Τέλος περιλαμβάνονται τα συμπεράσματα και η αιτιολόγηση της χρησιμότητας της παιδαγωγικής αυτής πρότασης.el
heal.advisorNameΠαπαδάκη, Ειρήνηel
heal.committeeMemberNameΣκούλιος, Μάρκοςel
heal.committeeMemberNameΒερβέρης, Αντώνηςel
heal.committeeMemberNameΠαπαδάκη, Ειρήνηel
heal.academicPublisherΤμήμα Μουσικών Σπουδώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages81-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Amberiadis, G._TMP_2022 copy.pdf27.56 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons