Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37808
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαπαδόπουλος, Νικόλαςel
dc.date.accessioned2024-06-03T05:31:23Z-
dc.date.available2024-06-03T05:31:23Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37808-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17515-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectοθωμανοτουρκικό μακάμel
dc.subjectκυπριακή μουσική παράδοση
dc.subjectΕλληνοκύπριοι
dc.subjectΚύπριοι βιολιστές
dc.subjectΤουρκοκύπριοι
dc.titleΣυστηματική ανάλυση του ερμηνευτικού ύφους του βιολιστή Mehmet Ali Vasfi Tatliyay.el
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.dateAvailable2024-06-03T05:32:23Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Μουσικών Σπουδών. Τμήμα Μουσικών Σπουδών.el
heal.publicationDate2022-
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τη συστηματική ανάλυση οργανικών σκοπών, οι οποίοι κατέχουν μεγάλη βαρύτητα στην Ελληνοκυπριακή και Τουρκοκυπριακή μουσική παράδοση. Πρόκειται για τον Mehmet Ali Vasfi Tatliyay, ο οποίος υπήρξε ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του λαϊκού βιολιού στην Κύπρο. Το πρώτο μέρος της εργασίας αποτελείται από το θεωρητικό πλαίσιο, όπου παρουσιάζονται ορισμένα ιστορικά γεγονότα αλλά και πρόσωπα, που με τη βοήθεια αυτών γίνονται κατανοητά τα όσα θα ειπωθούν στο δεύτερο και τρίτο μέρος της εργασίας. Στο ερευνητικό μέρος των καταγραφών, πραγματοποιούνται αναλύσεις που αφορούν την τροπικότητα, τη διαστηματική προσέγγιση, τον ρυθμό, τη μορφολογία, και τα υφολογικά χαρακτηριστικά που χρησιμοποιεί ο καλλιτέχνης, όπου είναι και οι στόχοι της εργασίας. Στο τρίτο κεφάλαιο, και με συνδυασμό του θεωρητικού και ερευνητικού κεφαλαίου, προκύπτουν ορισμένα συμπεράσματα που αφορούν τις πιο πάνω αναλύσεις, αλλά και συμπεράσματα που συσχετίζονται γενικότερα με τις αλληλεπιδράσεις της ευρύτερης περιοχής της Ανατολής. Ένα ερώτημα που μπορούμε να θέσουμε είναι αν οι κυπριακοί σκοποί μέσα από τον Μεχμέτ Αλή μπορούν να αναλυθούν με τη μέθοδο του οθωμανοτουρκικού μακάμ, και αν οι δυο κοινότητες (Ελληνοκυπριακή Τουρκοκυπριακή) συναντιούνται και αναπτύσσουν κοινά μουσικά χαρακτηριστικά.el
heal.advisorNameΣκούλιος, Μάρκοςel
heal.committeeMemberNameΣκούλιος, Μάρκοςel
heal.committeeMemberNameΑνδρίκος, Νικόλαοςel
heal.committeeMemberNameΒερβέρης, Αντώνηςel
heal.academicPublisherΤμήμα Μουσικών Σπουδώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages136-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nikolas Papadopoulos. pdf.pdf41.75 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons