Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37783
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Γεροντίδης, Κωνσταντίνος | el |
dc.date.accessioned | 2024-05-30T12:33:36Z | - |
dc.date.available | 2024-05-30T12:33:36Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37783 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17490 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | δοξαστάρια | el |
dc.subject | Νικόλαος Πρωτοψάλτου Σμύρνης | |
dc.title | Χρήση του χρώματος ως εμβόλιμου φθορισμού στα δοξαστάρια του ενιαυτού του Νικολάου Πρωτοψάλτου Σμύρνης. | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.type.en | Bachelor thesis | en |
heal.type.el | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | el |
heal.dateAvailable | 2024-05-30T12:34:36Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Μουσικών Σπουδών. Τμήμα Μουσικών Σπουδών. | el |
heal.publicationDate | 2023 | - |
heal.abstract | Η παρούσα εργασία εστιάζει στη χρήση του χρώματος ως εμβόλιμου φθορισμού στο δοξαστάριο του Νικολάου Πρωτοψάλτη Σμύρνης. Μέσα από την ανάλυση 291 δοξαστικών του δίτομου έργου του δοξασταρίου του Νικολάου Σμύρνης καταλήξαμε σε πολυποίκιλα συμπεράσματα. Πιο συγκεκριμένα μέσα από αυτή την ανάλυση μπορούμε πιο εύκολα να κατανοήσουμε όλους τους διαφορετικούς τρόπους χρήσης εμβόλιμου χρώματος στο μελωδικό κείμενο. Συμπεράσματα επίσης εξάγονται και για τη σχέση του νοήματος του κειμένου με την αλλαγή της τροπικότητας. | el |
heal.abstract | This specific study is focused on the use of chromatic mode as an embellishment in Nicolaos Smyrnis doxastarion. Through the analysis of the 291 doxastika included in doxastarion book of Nikolaos Smyrnis we end up to various conclusions. More specifically, throughout this analysis we can easily understand the different ways to change the mode using chromatic mode on lyrics and how to return back to the previous mode. Conclusions are also drawn about the relation between the meanings of the lyrics and the change of the mode to chromatic mode. | en |
heal.advisorName | Ανδρίκος, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Ανδρίκος, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Καλαϊτζίδης, Κυριάκος | el |
heal.committeeMemberName | Σκούλιος, Μάρκος | el |
heal.academicPublisher | Τμήμα Μουσικών Σπουδών | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 80 | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License