Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37657
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαλαντζής, Μιλτιάδης - Παναγιώτηςel
dc.date.accessioned2024-05-19T15:22:24Z-
dc.date.available2024-05-19T15:22:24Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37657-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17365-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectπαραδοσιακό κλαρίνοel
dc.subjectάτυπη μουσική μάθηση
dc.subjectπαραδοσιακή μουσική
dc.titleΜαθαίνοντας την παράδοση: Η περίπτωση πέντε δεξιοτεχνών του κλαρίνου.el
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.dateAvailable2024-05-19T15:23:24Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Μουσικών Σπουδών. Τμήμα Μουσικών Σπουδωνel
heal.publicationDate2023-
heal.abstractΟ τρόπος με τον οποίο τα παραδοσιακά όργανα διδάσκονται σήμερα σε οργανισμούς τυπικής μουσικής εκπαίδευσης (Ωδεία, Μουσικά Σχολεία κτλ.) διαφέρει σημαντικά από τον τρόπο με τον οποίο οι λαϊκοί οργανοπαίκτες, που δεν έχουν παρακολουθήσει «οργανωμένα» μαθήματα μουσικής, μάθαιναν και μαθαίνουν ακόμα και σήμερα την τέχνη τους. Κεντρικό θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν ο τρόπος με τον οποίο μαθαίνουν την τέχνη τους εκτελεστές του κλαρίνου οι οποίοι θα μπορούσαν να χαρακτηρισθούν ως «πρακτικοί». Έτσι, συμμετέχοντες στην έρευνα ήταν πέντε δεξιοτέχνες του οργάνου, οι οποίοι δεν είχαν ποτέ παρακολουθήσει «οργανωμένα» μαθήματα σε οργανισμούς που παρέχουν τυπική μουσική εκπαίδευση. Κατά τη διάρκεια της έρευνας πραγματοποιήθηκαν ημιδομημένες συνεντεύξεις με τους συμμετέχοντες. Τα δεδομένα που συλλέχθηκαν φάνηκε να συμφωνούν σε γενικές γραμμές με την υπάρχουσα βιβλιογραφία, παρά το γεγονός ότι οι συμμετέχοντες ανήκουν σε μεταγενέστερη γενιά σε σχέση με τους μουσικούς που αναφέρονται στις υπάρχουσες βιβλιογραφικές πηγές.el
heal.abstractThe way in which traditional instruments are taught today in organizations of formal music education (Conservatories, Music Schools, etc.) differs significantly from the way in which folk instrumentalists, who have not attended “organized” music lessons, learned and are learning even today their art. The central topic of this thesis was the way in which clarinet players who could be identified as “practical musicians” learn the art. Thus, participants in the research were five masters of the instrument, who had never attended “organized” lessons in organizations that provide formal music education. During the research, semi-structured interviews were conducted with the participants. The data collected appeared to be in general agreement with the existing literature, even though participants belong to a later generation than the musicians mentioned in the existing literature.en
heal.advisorNameΒερβέρης, Αντώνιοςel
heal.committeeMemberNameΚαλαϊτζίδης, Κυριάκοςel
heal.committeeMemberNameΣκούλιος, Μάρκος
heal.academicPublisherΤμήμα Μουσικών Σπουδώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages69-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ - ΤΜΣ_2023.pdf690.72 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons