Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37574
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒιδάλη, Δήμητραel
dc.date.accessioned2024-05-09T15:37:23Z-
dc.date.available2024-05-09T15:37:23Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37574-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17285-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectμουσικήel
dc.subjectμουσική αγωγήel
dc.subjectπροσχολική αγωγήel
dc.titleΗ μουσική στον παιδικό σταθμό και το νηπιαγωγείο: Απόψεις βρεφονηπιοκόμων και νηπιαγωγών του νομού Ιωαννίνωνel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.dateAvailable2024-05-09T15:38:23Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Μουσικών Σπουδών. Τμήμα Μουσικών Σπουδωνel
heal.publicationDate2023-
heal.abstractΗ μουσική έχει καθοριστική επιρροή στη ζωή του ανθρώπου από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Αποτελεί έναν βασικό τρόπο έκφρασης στην καθημερινότητα του ανθρώπου και έχει συνδεθεί με διάφορες εκδηλώσεις της ζωής του. Η παρούσα έρευνα έχει ως αντικείμενο την αξιοποίηση της μο υσικής στη μαθησιακή διαδικασία που εφαρμόζεται σε Παιδικούς Σταθμούς και Νηπιαγωγεία του Ν. Ιωαννίνων. Ο στόχος της είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων, των στάσεων και των επιμορφωτικών αναγκών εκπαιδευτικών σε Παιδικούς Σταθμούς και Νηπιαγωγεία του Ν. Ιω αννίνων με την αξιοποίηση της μουσικής στη διδασκαλία τους. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζει τις αντιλήψεις και τις στάσεις που υιοθετούν οι νηπιαγωγοί σχετικά με την αξιοποίηση της μουσικής στο διδακτικό πλαίσιο ως προς την κινητική και νοητική ανάπτυξη των παι διών. Η ποιοτική μέθοδος θεωρήθηκε η καταλληλότερη προσέγγιση, προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο στόχος της έρευνας, η λήψη ημιδομημένων ατομικών συνεντεύξεων από δέκα εκπαιδευτικούς σε Παιδικούς Σταθμούς και Νηπιαγωγεία και η θεματική ανάλυση των δεδομένων επ ιλέχθηκε ως καταλληλότερη, ώστε να εξασφαλιστεί η εγκυρότητα και η αξιοπιστία της έρευνας. Από τα ευρήματα της έρευνας προκύπτει ότι οι εκπαιδευτικοί σε Παιδικούς Σταθμούς και Νηπιαγωγεία πιστεύουν απόλυτα στη θετική συμβολή της μουσικής στην κινητική και τη νοητική ανάπτυξη των παιδιών και έχουν θετική στάση απέναντι στη χρήση της μουσικής με σκοπό να καλλιεργούνται οι δεξιότητες στο διδακτικό τους πλαίσιο. Οι ίδιοι την αξιοποιούν συστηματικά μέσα από ποικίλες δραστηριότητες και εκπαιδευτικά μέσα.el
heal.advisorNameΒερβέρης, Αντώνιοςel
heal.committeeMemberNameΘεοδοσίου, Ασπασίαel
heal.committeeMemberNameΣκουλίδας, Ηλίαςel
heal.academicPublisherΤμήμα Μουσικών Σπουδώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages88-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Βιδάλη-ΤΕΛΙΚΟ.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons