Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37333
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣταφυλά, Κασσιανήel
dc.date.accessioned2024-04-16T06:58:42Z-
dc.date.available2024-04-16T06:58:42Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37333-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17044-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΣτρατηγικός Σχεδιασμόςel
dc.subjectΗλεκτρονική/Ψηφιακή Διακυβέρνησηel
dc.subjectΚέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π)el
dc.subjectStrategic Planningen
dc.subjectElectronic/Digital Governmenten
dc.subjectCitizens' Service Centreel
dc.titleΗ εφαρμογή του στρατηγικού σχεδιασμού και η ηλεκτρονική διακυβέρνηση στη Δημόσια Διοίκηση -Η συμβολή των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτώνel
dc.titleThe implementation of strategic planning and e-Government in Public Administration. The contribution of Citizen’s Service Centre (KEP)en
dc.typemasterThesisen
heal.typemasterThesisel
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΔημόσια διοίκηση -- Στρατηγικός σχεδιασμός
heal.dateAvailable2024-04-16T06:59:42Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.publicationDate2024-04-12-
heal.abstractΣκοπός της εργασίας είναι η ανάδειξη του ποιοτικού και ποσοτικού μετασχηματισμού και της βελτιστοποίησης των διαδικασιών της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης που επήλθαν από τον εφαρμοζόμενο Στρατηγικό Σχεδιασμό στο Ελληνικό Δημόσιο Τομέα την τελευταία 20ετία. Σημείο αναφοράς και μελέτης αποτελεί ο «one stop shop» θεσμός των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών που έχει συμπληρώσει 20ετή παρουσία στην υπηρεσία του πολίτη και αποτελεί βασικό μεταρρυθμιστικό μοντέλο της Δημόσιας Διοίκησης, βασιζόμενο πλήρως στο τετράπτυχο «Όραμα-Αποστολή-Αξίες-Στρατηγική. Η δομή και λειτουργία των κρατικών υπηρεσιών και οργανισμών για πολλές δεκαετίες βασίζονταν στο παραδοσιακό Βεμπεριανό Υπόδειγμα Διοίκησης με έντονες γραφειοκρατικές εκφάνσεις ,ακαμψία και αναποτελεσματικότητα. Αυτό το μοντέλο διήρκησε μέχρις ότου η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας τα τέλη της δεκαετίας του ΄90 και δει στις αρχές της νέας χιλιετίας, καθώς και η ευρύτερη κοινωνική μεταστροφή στον ανθρωποκεντρισμό, να δημιουργήσουν τις απαραίτητες βάσεις για τον διοικητικό μετασχηματισμό και την αναδιοργάνωση του Δημοσίου τομέα. Στόχος λοιπόν της εργασίας είναι να γίνει επισήμανση των εξελικτικών διεργασιών, να καταγραφούν τα θετικά και αρνητικά στοιχεία τους και να καταδειχθεί ο βαθμός που τα στελέχη της διοίκησης κατανοούν τα στάδια και εφαρμόζουν στην πράξη τις βασικές αρχές του Στρατηγικού σχεδιασμού.. Στα κεφάλαια της εργασίας αυτής θα γίνει ιστορική αναδρομή και συνοπτική παράθεση εννοιών και εργαλείων του Στρατηγικού Σχεδιασμού και της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, αναφορά στην δημιουργία του θεσμού των ΚΕΠ και στα στατιστικά στοιχεία των διαδικασιών που διεκπεραιώνονται σε αυτά, καθώς και εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με το βαθμό που τα στελέχη του δημοσίου τομέα, με ομάδα αναφοράς τους υπαλλήλους των ΚΕΠ, κατανοούν τις έννοιες Στρατηγικός Σχεδιασμός και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και κατά πόσο τις εφαρμόζουν συνειδητά ή μη.el
heal.abstractThe purpose of this paper is to highlight the qualitative and quantitative transformation and optimization of the Electronic Government processes that have resulted from the applied Strategic Planning in the Greek Public Sector in the last 20 years. A point of reference and study is the "one stop shop" institution of the Citizen Service Center which has completed 20 years of presence in the service of the citizen and is an essential reforming model of the Public Administration, fully based on the fourfold “Vision-Mission-Values-Strategy”. The structure and operation of state services and organizations for many decades were based on the traditional Weberian Management Model with strong bureaucratic manifestations, rigidity and inefficiency. This model lasted until the rapid development of technology at the end of the 1990s and the beginning of the new millennium, as well as the wider social shift towards anthropocentrism, created the necessary foundations for the administrative transformation and reorganization of the public sector. The aim of the work is to highlight the evolutionary processes, to record their positive and negative elements and to demonstrate the degree to which the management executives understand the stages and apply in practice the basic principles of Strategic planning. In the chapters of this work, there will be a historical review and a summary of concepts and tools of Strategic Planning and Electronic Government, a reference to the creation of the KEP institution and the statistical data of the processes carried out in them, as well as drawing conclusions regarding the extent to which public sector executives, with a reference group of KEP employees, understand the concepts of Strategic Planning and Electronic Government and whether they apply them consciously or not.en
heal.advisorNameΓαλανού, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΚόλλιας, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΠαππά, Παρασκευήel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages172el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΛΧ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Κασσιανή Χαρ. Σταφυλά (2024).pdf14.9 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons