Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37040
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΛέντερης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorLenteris, Ioannisen
dc.date.accessioned2024-03-21T07:57:51Z-
dc.date.available2024-03-21T07:57:51Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37040-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16752-
dc.rightsAttribution-NonCommercial 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/us/*
dc.subjectΈκθεσηel
dc.subjectΈκθεση κινηματογράφουel
dc.subjectExhibitionen
dc.subjectCinema exhibitionen
dc.titleΟ κινηματογράφος ως έκθεμα: Η περίπτωση της ταινίας Ο Νονόςel
dc.titleThe cinema as exhibit. The case of the Godfather movieen
dc.typemasterThesisen
heal.typemasterThesisel
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.generalDescriptionΗ εργασία προσπαθεί να προσεγγίσει το ζήτημα της έκθεσης του κινηματογράφου, θέτοντας ως προβληματισμό τις κοινωνικές προεκτάσεις που μπορούν να συνυπάρχουν με το κινηματογραφικό ''αντικείμενο'', καθώς και τον προβληματισμό της επιλογής των τεχνολογιών με σκοπό την έκθεση του.el
heal.generalDescriptionThe paper tries to approach the issue of cinema exhibition, raising as a problem the social extensions that can coexist with the cinematic ''object'', as weel as the problem of the choice of technologies for the purpose of exhibiting it.en
heal.classificationΚινηματογράφοςel
heal.classificationΜουσεία -- Εκθέσειςel
heal.dateAvailable2024-03-21T07:58:52Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Καλών Τεχνών. Τμήμα Εικαστικών Τεχνών & Επιστημών Τέχνηςel
heal.publicationDate2024-03-
heal.abstractΗ παρούσα εργασία εξερευνά τον τρόπο που παρουσιάζεται ο κινηματογράφος στο μουσείο. Συγκεκριμένα, εξετάζει μουσεία κινηματογράφου και κινηματογραφικές εκθέσεις, για να καταλήξει στην δημιουργία της πρωτότυπης έκθεσης που αφορά την ταινία Ο Νονός με αφορμή τα 50 χρόνια κυκλοφορίας της ταινίας. Η ανάλυση του οπτικού πολιτισμού όπως η εικόνα, το σημείο και η κινηματογραφική ή μη γλώσσα αποτελούν τη βάση της παρούσας εργασίας. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται ο κινηματογράφος σε μουσεία και πολιτιστικά ιδρύματα τα πρώτα χρόνια της δημιουργίας του μέσου, για να καταλήξει σε κινηματογραφικές εκθέσεις του σήμερα. Τέλος, η δημιουργία της έκθεσης The Godfather: 50 years of history αποτελεί μία απόπειρα έκθεσης μίας κινηματογραφικής ταινίας χωρίς απλά να στέκεται στην ίδια την ταινία, αλλά έχοντας και κοινωνικές προεκτάσεις συναφείς με τη θεματολογία του έργουel
heal.abstractThis paper explores the way cinema is presented in the museum. In particular, it examines cinema museums and film exhibitions, in order to end up creating the prototype exhibition about the Godfather movie for the 50th anniversary of the film's realase. The analysis of visual culture such as the image, the sign and the cinematic or non-cinematic language constitute the basis of this work. Cinema is then shown in museums & cultural institutions in thw early years of the medium's creation, to end up in cinema exhibitions today. Finally, the creation of the exhibition The Godfather: 50 years of history is an attempt to exhibit a film without standing in the film itself, but also having social extensions related to the theme of the film.en
heal.advisorNameΣολομών, Εσθήρel
heal.committeeMemberNameΣολομών, Εσθήρel
heal.committeeMemberNameΧουρμουζιάδη, Αναστασίαel
heal.committeeMemberNameΣταύρου, Χρήστος
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίων. Σχολή Καλών Τεχνών. Τμήμα Εικαστικών Τεχνών & Επιστημών Τέχνηςel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages150 σ.el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΕΤΕΤ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Λέντερης Ιωάννης (2024).pdf7.82 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons