Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33420
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧαρίση, Ελένηel
dc.date.accessioned2024-01-16T08:19:51Z-
dc.date.available2024-01-16T08:19:51Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33420-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.13136-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΔιαπολιτισμικό μάνατζμεντel
dc.subjectΚουλτούραel
dc.subjectΔιοίκηση επιχειρήσεωνel
dc.subjectΙntercultural managementen
dc.subjectCultureen
dc.subjectBusiness administrationen
dc.titleΔιαπολιτισμικό Μάνατζμεντ : Η επίδραση της κουλτούρας στη διοίκηση των επιχειρήσεων.el
dc.typemasterThesisen
heal.typemasterThesisel
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΕπιχειρήσεις -- Διοίκηση και οργάνωσηel
heal.dateAvailable2024-01-16T08:20:51Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημώνel
heal.publicationDate2023-12-18-
heal.abstractΟ σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι η παρουσίαση της επίδρασης που έχει η κουλτούρα σε περιβάλλον, το οποίο χαρακτηρίζεται από διαπολιτισμικότητα. Στις μέρες μας, το διαπολιτισμικό μάνατζμεντ παίζει ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο σε ένα οικονομικό περιβάλλον, όπου δεν υφίστανται πλέον οι φραγμοί των εθνικών συνόρων. Οι περισσότερες επιχειρήσεις προσλαμβάνουν εργαζόμενους εκτός συνόρων, γεγονός που σημαίνει πως θα πρέπει να αναπτύξουν μεθόδους για να προσαρμοστούν σε διαφορετικές κουλτούρες. Γενική παραδοχή είναι ότι η διαφορετικότητα φέρνει οφέλη, όπως είναι η καινοτομία και η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων. Από την άλλη πλευρά, τα νέα δεδομένα της παγκόσμιας αγοράς επιφέρουν προβλήματα επικοινωνίας, τα οποία αλλάζουν τελικά τις ισορροπίες στη δομή, στους στόχους και τους σκοπούς της εκάστοτε επιχείρησης, καθώς και στην ιεραρχία των στελεχών και στις γενικότερες συνθήκες απασχόλησης. Επομένως, σκόπιμο είναι να μελετηθούν τα νέα δεδομένα στην επικοινωνία, στις πολυπολιτισμικές επιχειρήσεις και ο επαναπροσδιορισμός των διοικητικών τους προτύπων, όπου και είναι απαραίτητος ο συνυπολογισμός της πολυπολιτισμικής σύνθεσης του προσωπικού τους.el
heal.abstractThe purpose of this research is to present the effect that culture has on an economic environment, which is characterized by interculturality. Nowadays, cross-cultural management plays a particularly important role in an economic environment where the barriers of national borders no longer exist. Most businesses hire workers across borders, which means they will need to develop methods to adapt to different cultures. It is generally accepted that diversity brings benefits, such as innovation and problemsolving ability. On the other hand, the new data of the global market bring about communication problems, which ultimately change the balances in the structure, the goals and objectives of each company, as well as in the hierarchy of executives and in the general employment conditions. Therefore, it is appropriate to study the new data in communication, in multicultural companies and the redefinition of their administrative standards, where it is necessary to take into account the multicultural composition of their staff.en
heal.advisorNameΓαλανού, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΤριάρχη, Ειρήνηel
heal.committeeMemberNameΠαππά, Παρασκευήel
heal.academicPublisherΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDionioel
heal.numberOfPages73el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΛΧ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ. Ε. Χαρίση Ελένη (2023)Διαπολιτισμικό Μάνατζμεντ : Η επίδραση της κουλτούρας στη διοίκηση των επιχειρήσεων853.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.