Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33075
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαρακατσάνης, Απόστολοςel
dc.date.accessioned2023-10-06T10:56:22Z-
dc.date.available2023-10-06T10:56:22Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33075-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12874-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΤέχνη και δημόσιος χώροςel
dc.subjectΦωςel
dc.subjectΔιάδρασηel
dc.titleΦως και διαδραστικότητα στο δημόσιο χώροel
dc.typemasterThesisen
heal.typemasterThesisel
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.generalDescriptionΑντικείμενα μελέτης στο πλαίσιο της διπλωματικής μου εργασίας στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Εικαστικές Τέχνες» με θεματικό άξονα «Τέχνη και Δημόσιος χώρος» αποτελούν οι έννοιες της διαδραστικότητας, της καταγραφής και της οριοθέτησης του χώρου. Ειδικότερα, θα διερευνήσω τις εκφραστικές δυνατότητες της χρήσης του φωτός στη δημιουργία μιας διαδραστικής in situ εγκατάστασης.el
heal.classificationΕικαστικές τέχνεςel
heal.identifier.secondaryΔιπλωματική εργασίαel
heal.dateAvailable2023-10-06T10:57:23Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίων. Σχολή Καλών Τεχνώνel
heal.publicationDate2023-07-27-
heal.abstractΑντικείμενα μελέτης στο πλαίσιο της διπλωματικής μου εργασίας στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Εικαστικές Τέχνες» με θεματικό άξονα «Τέχνη και Δημόσιος χώρος» αποτελούν οι έννοιες της διαδραστικότητας, της καταγραφής και της οριοθέτησης του χώρου. Ειδικότερα, θα διερευνήσω τις εκφραστικές δυνατότητες της χρήσης του φωτός στη δημιουργία μιας διαδραστικής in situ εγκατάστασης. Στη σύγχρονη αστική ζωή ο δημόσιος χώρος είναι ένα πεδίο δράσης και επαφής για ένα σημαντικά μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας. Στις διάφορες εκδοχές του, μεταξύ άλλων, αποτελεί πεδίο δράσης, διάδρασης, ανταγωνισμού και επικοινωνίας. Η εμπειρία του δημόσιου διαφέρει λοιπόν στον τρόπο διάδρασης με τους κατοίκους, καθώς και στη σχέση τους με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του δημόσιου, όπως είναι για παράδειγμα ο φωτισμός και η διέλευση των ανθρώπων κάτω από τον κοινό φωτισμό. Ο Vito Acconci αναφέρει πως ο δημόσιος χώρος είναι οποιοσδήποτε χώρος μπορεί να δεχτεί κοινό, είτε είναι ιδιωτικός, είτε όχι, διότι το «κοινό» τον έχει ορίσει έτσι. (Acconci, 1990, p. 159). Ως εκ τούτου, ο ορισμός του δημόσιου εξαρτάται αφενός μεν από την αλληλεπίδραση με το περιβάλλον -αστικό ή μη-, αλλά και από τον a priori ορισμό του ως τέτοιου.el
heal.advisorNameΜπασάνος, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΑρτέμης, Νικόλαοςel
heal.committeeMemberNameΠαπαδημητρίου, Νικόλαοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Καλών Τεχνών. Τμήμα Εικαστικών Τεχνών & Επιστημών Τέχνηςel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages24el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΕΤΕΤ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε.ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ (2023)Ορθό αρχείο διατριβής2.78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.