Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32618
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΝατσίκου, Νικολέταel
dc.contributor.authorNatsikou, Nikoletaen
dc.date.accessioned2023-04-27T08:43:16Z-
dc.date.available2023-04-27T08:43:16Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32618-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12429-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΠαιδείαel
dc.subjectΤεχνολογίαel
dc.subjectΠαιδίel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectLearningen
dc.subjectEducationen
dc.subjectTechnologyen
dc.subjectChilden
dc.titleΗ μετατόπιση των αξιών στην εκπαίδευση του 21ου αιώνα με την νέα τεχνολογία. Μια ποιοτική προσέγγιση.el
dc.titleShifting values in 21st century education with new technology. A qualitative approach.en
dc.typemasterThesisen
heal.typemasterThesisel
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.generalDescriptionΕπιθυμώ να αναφέρομαι ρητώς σε περίπτωση χρήσης της εργασίας μου.el
heal.classificationΕκπαίδευση και Τεχνολογία-
heal.classificationEducation and Technology-
heal.dateAvailable2023-04-27T08:44:16Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.publicationDate2023-03-20-
heal.bibliographicCitationAPAel
heal.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα «Η μετατόπιση των αξιών στην εκπαίδευση του 21ου αιώνα με την νέα τεχνολογία. Μια ποιοτική προσέγγιση.» έχει ως στόχο να αναφερθούν και να κατανοηθούν οι διαφορές που έχουν επέλθει στον τομέα της εκπαίδευσης και της μόρφωσης με την χρήση των νέων τεχνολογιών, ενώ γίνεται μνεία και στις μεθόδους του 20ου αιώνα. Μελέτησα σε θεωρητικό επίπεδο το μοντέλο εκπαίδευσης στην χώρα μας και την Ευρώπη και πως αυτό έχει μετατοπιστεί τα τελευταία χρόνια, καθώς και τους λόγους που έχουν οδηγήσει στην εξέλιξη αυτή. Οι νέες τεχνολογίες μπορούν να μεταμορφώσουν την κατάσταση των πραγμάτων για να στηρίξουν την μεταβίβαση γνώσης και την διδασκαλία, τόσο στην δια ζώσης εκπαίδευση μέσα στη σχολική αίθουσα, όσο και στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση που είδαμε να συμβαίνει έντονα λόγω της πανδημίας του Covid-19. Το απορρέον συμπέρασμα της έρευνας που αξίζει να αναφερθεί είναι πως καλούμαστε να εφαρμόσουμε τα ΤΠΕ στην ελληνική πραγματικότητα των εκπαιδευτικών οργανισμών και των τρόπων λειτουργίας τους, ώστε να επικαιροποιηθεί η προσέγγιση της μάθησης και να καλύψει τις ταχέως αυξανόμενες εκπαιδευτικές και κοινωνικές ανάγκες του 21ου αιώνα και της δια βίου μάθησης εν γένει.el
heal.abstractThis thesis on “Shifting values in 21st century education with new technology. A qualitative approach.” aims to report and understand the differences that have occurred in the field of education and literacy with the use of new technologies, while also referring to the methods of the 20th century. I studied on a theoretical level the model of education in our country and Europe and how it has shifted in recent years, as well as the reasons that have led to this development. New technologies can transform the state of affairs to support knowledge transfer and teaching, both in face-to-face education in the classroom and in distance education which we have seen happening strongly due to the Covid-19 pandemic. The resulting conclusion of the research that is worth mentioning is that we are called to apply ICT in the Greek reality of educational organizations and their modes of operation in order to update our approach to learning and to meet the rapidly growing educational and social needs of the 21st century and lifelong learning in general.en
heal.advisorNameΚυρίτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΚυρίτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΤάγκας, Περικλήςel
heal.committeeMemberNameΧύτης, Ευάγγελοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages123el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΛΧ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Δ. Νατσίκου Νικολέτα (2023).pdf813.4 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons