Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31832
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΝάσης, Βασίλειοςel
dc.date.accessioned2022-06-16T09:34:21Z-
dc.date.available2022-06-16T09:34:21Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31832-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11647-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectArduinoel
dc.subjectΜικροελεγκτήςel
dc.titleΟ μικροελεγκτής Arduino ως εργαλείο μάθησης προγραμματισμού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.el
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.generalDescriptionΤμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών.el
heal.classificationArduino-
heal.classificationΜικροελεγκτές-
heal.classificationΠρογραμματισμός - Α/βάθμια-
heal.identifier.secondaryΜεταπτυχιακή εργασία-
heal.dateAvailable2022-06-16T09:35:21Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών.el
heal.publicationDate2022-
heal.bibliographicCitationΝάση, Β., 2022. Ο μικροελεγκτής Arduino ως εργαλείο μάθησης προγραμματισμού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Μεταπτυχιακή εργασία. Άρτα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών.el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται την χρήση του μικροελεγκτή Arduino σαν εργαλείο μάθησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, στο μάθημα της Πληροφορικής(Τεχνολογίες Πληροφορικής Επικοινωνιών). Πιο συγκεκριμένα επικεντρώνεται στην χρήση του στις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου δηλαδή στις ηλικίες 10-12 ετών. Γίνεται βιβλιογραφική αναφορά στην ιστορία του μαθήματος της Πληροφορικής και στους στόχους που εκπληρώνονται μέσα σε αυτό ενώ παρουσιάζονται οι ελλείψεις και οι αστοχίες που παρουσιάζει το πρόγραμμα σπουδών. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η προσπάθεια εισαγωγής των μαθητών στην υπολογιστική σκέψη και σε στοιχεία προγραμματισμού μέσω εφαρμογών και δραστηριοτήτων σε επίπεδο λογισμικού για να περάσουμε τελικά στον στόχο της εργασίας που είναι η χρήση του Arduino ως εργαλείο προγραμματισμού. Μέσα από μικρές προγραμματιστικές ασκήσεις οι μαθητές προσπαθούν να εξοικειωθούν με τον μικροελεγκτή αλλά και με την έννοια του προγραμματισμού ενώ επιχειρείται η σύνδεση με μια πραγματική γλώσσα προγραμματισμού όπως η javascript μέσα από απλά διαδικτυακά κουίζ στο Kahoot. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα και προτείνονται θέματα για μελλοντική έρευνα.el
heal.abstractThis master thesis deals with using Arduino Microcontroller as a programming learning tool in Elementary Education as a part of the Informatics Class. More specifically, it focuses on the last two grades of Elementary Education. Chapter 1 includes a bibliographic reference about the history of the Informatics Course and discusses the objectives that are fulfilled in it, while the shortcomings and failures are presented too. Chapter 2 includes an introduction to Computational Thinking and Programming for Kids through block-based programming applications. In Chapter 3 STEM Methodology is presented as well as its implementation through Educational Robotics. Chapter 4 includes the main goal of this master thesis which is the use of Arduino Microcontroller as a programming learning tool. For this purpose, there have been created ten programming activities based on Arduino UNO. Moreover, an introduction to the programming language Javascript is made through online quizzes. Finally, the conclusions of the research are presented.en
heal.advisorNameΛιαροκάπης, Δημήτριοςel
heal.committeeMemberNameΒαρτζιώτης, Φώτιοςel
heal.academicPublisherΠληροφορικής & Τηλεπικοινωνιώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages138-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΠ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε - ΝΑΣΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ.pdf4.84 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons