Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31691
Title: Το ψηφιακό μάρκετινγκ στον τουρισμό - Μελέτη περίπτωσης ξενοδοχειακής μονάδας.
Digital Marketing in Tourism: A hotel case study.
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.
Subject classification: Ξενοδοχεία -- Μάρκετινγκ
Keywords: Ψηφιακό μάρκετινγκ,Μείγμα μάρκετινγκ,Ψηφιακό πλάνο προώθησης,Τουρισμός,Digital Marketing,Μarketing mix,Digital promotional plan,Tourism
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31691
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11507
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΛΧ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ. Ε. ΝΤΑΛΑΚΟΥ ΠΑΤΡΟΥΛΑ 2022.pdfΜεταπτυχιακή εργασία1.11 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons