Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31662
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΨηλού, Ανθήel
dc.date.accessioned2022-02-22T06:54:15Z-
dc.date.available2022-02-22T06:54:15Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31662-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11478-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΙσορροπημένη Κάρτα Επιδόσεωνel
dc.subjectΜέτρηση απόδοσηςel
dc.subjectΣτρατηγική υπηρεσιώνel
dc.subjectΞενοδοχειακό Balanced Scorecardel
dc.subjectBalanced Scorecarden
dc.subjectPerformance Measurementen
dc.subjectService Strategyen
dc.subjectHotel Balanced Scorecarden
dc.titleΗ εφαρμογή του BALANCED SCORECARD στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις: Διερεύνηση εφαρμογής του BALANCED SCORECARD στα ξενοδοχεία της Περιφέρειας Ηπείρου.el
dc.titleThe implementation of the BALANCED SCORECARD in the hotel companies: Reasearch of the BALANCED SCORECARD in the hotels of the Epirus Region.en
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΟργανωτική αποτελεσματικότητα -- Μέτρηση-
heal.dateAvailable2022-02-22T06:55:15Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.publicationDate2022-02-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: 101-106el
heal.abstractΤα τελευταία χρόνια έχει γίνει αποδεκτή η ανάγκη για συστηματική και ποιοτική μέτρηση της απόδοσης σε όλες τις λειτουργίες των οργανισμών. Η αυξημένη ένταση του ανταγωνισμού σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον ωθεί τις επιχειρήσεις σε συνεχή αναζήτηση ή βελτίωση του ανταγωνιστικού τους πλεονεκτήματος. Με τη χρήση χρηματοοικονομικών και μη χρηματοοικονομικών δεικτών στη μέτρηση της απόδοσης συγκεντρώνονται οι κατάλληλες πληροφορίες για την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της στρατηγικής και του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Το Balanced Scorecard αποτελεί μια μέθοδο διοίκησης της στρατηγικής, που μπορεί να εφαρμοστεί σε κάθε οργανισμό. Η δυσκολία καταμέτρησης και ποσοτικοποίησης μη χρηματοοικονομικών δεικτών δημιουργεί μεγάλη ανάγκη ιδιαίτερα σε επιχειρήσεις υπηρεσιών για χρήση μεθόδων μέτρησης της απόδοσης και σύνδεσή τους με τη στρατηγική. Στη παρούσα εργασία μελετώνται τα εξής: 1. Το έλλειμα στη διοίκηση της στρατηγικής των οργανισμών. 2. Η συμβολή της μέτρησης της απόδοσης στην αξιολόγηση της στρατηγικής. 3. Το Balanced Scorecard ως εφαρμοσμένη μέθοδος διοίκησης της στρατηγικής. 4. Η εφαρμογή του Balanced Scorecard σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών και ειδικότερα στον ξενοδοχειακό κλάδο. 5. Η τουριστική αγορά της Περιφέρειας Ηπείρου. 6. Η δυνατότητα εφαρμογής του Balanced Scorecard στα ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων της Περιφέρειας Ηπείρου. Στην έρευνα, που έχει μορφή προμελέτης, συμμετέχουν τα ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων της Περιφέρειας Ηπείρου. Οι απαντήσεις αφορούν κυρίως τη χρήση δημοφιλών δεικτών μέτρησης της απόδοσης, οι οποίοι είναι ισορροπημένοι σύμφωνα με τις αρχές του Balanced Scorecard. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός ξενοδοχείων, που δεν χρησιμοποιεί κάποια μέθοδο μέτρησης της απόδοσής τους. Παρόλα αυτά διαπιστώνεται ότι υπάρχει η δυνατότητα να εφαρμοστεί εύκολα το Balanced Scorecard σε όλα τα ξενοδοχεία, αφού χρησιμοποιούν ήδη σε κάποιο βαθμό ισορροπημένους δείκτες απόδοσης.el
heal.abstractIn recent years, the need for systematic and qualitative measurement of performance in all functions of organizations has been accepted. The increasing intensity of competition in a globalized environment pushes companies to seek or improve their competitive advantage. By using financial and non-financial ratios in measuring performance, the appropriate information is gathered to evaluate the results of the strategy and the competitive advantage. The Balanced Scorecard is a strategy management method that can be applied to any organization. The difficulty of measuring and quantifying non-financial indicators creates a great need especially for service companies to use methods of measuring performance and linking them to the strategy. In the present work the following are studied: 1. The deficit in the management of the strategy of the organizations. 2. The contribution of performance measurement to strategy evaluation. 3. The Balanced Scorecard as an applied method of strategy management. 4. The application of the Balanced Scorecard in service companies and especially in the hotel industry. 5. The tourist market of the Region of Epirus. 6. The possibility of applying the Balanced Scorecard in 4 and 5 stars hotels in the Region of Epirus. The research, which takes the form of a preliminary study, involves the 4 and 5 star hotels of the Epirus Region. The answers mainly concern the use of popular performance measurement indicators, which are balanced according to the principles of the Balanced Scorecard. The results of the survey showed that there is a large number of hotels that do not use any method of measuring their performance. However, it is found that there is the possibility to easily apply the Balanced Scorecard in all hotels, since they already use somewhat balanced performance indicators.en
heal.advisorNameΚυπριωτέλης, Ευστράτιοςel
heal.committeeMemberNameΚόλιας, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΤριάρχη, Ειρήνηel
heal.academicPublisherΛογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages106-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΛΧ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΨΗΛΟΥ ΑΝΘΗ 2022.pdfΜεταπτυχιακή εργασία2.25 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons